erfaringer med Wromack akvarier ?

hei folkens.
Jeg var på messa i Lillestrøm og fikk tilbud på et 720 L Wromack akvarie med buet frontglass, møbelbord, innebygd T5 lys ( 4x80W)største eheim pro 3 filter m/filtermasse og slanger og en innvendig bakgrunn i plast. kr 1995,- pluss 400,- i frakt.

Lurer på om det er noen her som har erfaring med dette polske akvariet?

Hva synes dere om prisen?
ettusennihundreognittifemkroner(1995)? for alt det der? Hvorfor får ikke jeg slike tilbud?!?
Inaktiv bruker
Røverkjøp! det var da veldig rimelig--min mor og far har ett wromack
120 liters..det har stått oppe i mange år,tett og flott.bare sjekk hvordan silikonen ser ut på det du skal kjøpe
720 l er myeeee vann
Ooops!

skriveleif de lux der gitt !

prisen var nok 19995.- ( dasker meg selv på lanken.. )
Inaktiv bruker
Fru Niska
Ooops! skriveleif de lux der gitt ! prisen var nok 19995.- ( dasker meg selv på lanken.. )

fy!dask i vei...jeg satt morgen kaffen i halsen....
Prisen er grei nok den

Til sammenligning ligger det oversikt over både norsk og dansk pris på ett 720L akvastabil-kar i denne tråden.
Legg merke til at i prisen i denne tråden inkluderer varmekolbe, men har halvparten av lys, og ingen bakgrunn med.
Re: Erfaringer med Wromack akvarier?
glemte å skrive at det fulgte med 300W varmekolbe fra jäger.

bare en hindring for meg nå :

Gubben er svært skeptisk til at karet er solid nok bygd, fordi det er laget i Polen.
Fru Niska
Gubben er svært skeptisk til at karet er solid nok bygd, fordi det er laget i Polen.


Da bør han vel unngå å gå inn i bygninger som er bygget de siste 5 årene
Fru Niska
Gubben er svært skeptisk til at karet er solid nok bygd, fordi det er laget i Polen.


biXen
Da bør han vel unngå å gå inn i bygninger som er bygget de siste 5 årene ;)


*knis*
Har selv stort sett kun polske kar, og de er tette de
For min del, har disse karene vært både mer pålitelige og holdbare enn blandt annet velrenomerte Juwel...

Hadde ikke kvia meg for å kjøpe polsk igjen, jeg.
Jeg har også hatt et polsk akvarie i mange år uten problemer, men lystoppen tok fort kvelden da den ikke var tett så det kom inn fuktighet. Men dette ordna seg billig med en ny lyskilde.
Har selv et 205 liters Wromack som jeg fikk svinbillig under et opphørs salg for et par år siden. Synes både kar og bord er fint jeg. Ikke noe jeg kan klage på her.
Personlig ville eg ikke valgt et kar med buet frontglass, da dette gir synsforvrengninger.
Donald
Personlig ville eg ikke valgt et kar med buet frontglass, da dette gir synsforvrengninger.

Enig. Jeg blir svimmel av å se inn i slike kar.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap