Lite brukt aquabox for 350kr

Har fått tilbud om en to mnd gammelt AquaBox som bare har gått med sand og planter denne tiden for 350kr. Det er uten riper. Er det et bra kjøp?
,Aquaboxl

Koster 500 i akvariebutikk her, så man kan hvertfall ikke selge den for noe særlig mer
Er vel et helt kurant kjøp om alt er i orden.
Synes prisen er stiv. Slike kar selges i perioder på kampanje nye til ca samme pris som dette selges for brukt.

Hadde neppe betalt mer enn en 50-lapp selv.
Siden slett ikke alle er like gjerrige som meg på slikt, bør en realistisk pris på dette være 150-200 daler.
På Tropehagen Zoo her hos oss er denne nå på salg til 250,- kr.... Sjekk om prisen er den samme hos andre Tropehagen-butikker. Bystasjonen f.eks.
Hvor lenge varer salget?
RunarH
Hvor lenge varer salget?
Det er vel best om du ringer butikken for å høre
Det er få ansatte i tropehagen som er innom her ofte
RunarH
Hvor lenge varer salget?

Dette er Tropehagen på Os utenfor Bergen. Karene stod utenfor i dag merket nyttårssalg. Hvor lenge de holder på vet jeg ikke. Du får ringhe dem i morgen. Nr er 56 57 67 10
Jeg ringte til Tropehagen Zoo på bystasjonen i dag, men de hadde ikke de inne Men skulle kanskje få det for 300 kr med sort sand og innkjørt filter, så det er greit med et klekkekar/rekekar.
Jeg fikk det for 300 med sort sand(verdi ca 50 kr) og to ekstra filter (verdi 50 kr) Her skal det enten gå kirsebærreker eller rødr krystallreker.
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap