Akvariedvden

Før jeg begynte med akvarium kjøpte jeg AkvarieDVDen
Vil anbefalle denne til alle nybegynnere da den har hjulpet meg utrolig masse. Er også fin for drevne akvarister.
Sier som jeg har sagt før; Informasjon bør være gratis, og da er AF ett meget godt alternativ til slike plater som en eller få personer har laget.

Fordelen med ett forum som dette, er at en kan spørre om ting, og få ulike erfaringer som svar.
Veldig enig i at forum er gull verdt, Frank

Men informasjon er sjelden gratis, dessverre: foredragsholdere koster og bøker koster. Og denne gode dvden koster.
Slik er det bare...
Støtter trådstarters anbefaling her! AkvarieDVDen er både til nytte og inspirasjon!
I tillegg vil jeg anbefale alle å ha et akvaristisk oppslagsverk også. (Ofte kjekt å ha på lomma når man går på dyrebutikken og har lyst til å kjøpe en ny og spennende fisk for eksempel).

Forumet er selvsagt også en verdifull ressurs, men vi må bare innse at alt koster....
Liz H
I tillegg vil jeg anbefale alle å ha et akvaristisk [I]oppslagsverk[/I] også. (Ofte kjekt å ha på lomma når man går på dyrebutikken og har lyst til å kjøpe en ny og spennende fisk for eksempel).

Her er det faktisk enkelte som bruker AF til nettopp dette; ser innom via mobilen
Mener Holger en gang i nevnte at han enten jobbet med, eller vurderte ett forbedret system opp mot dette (spør meg ikke om hva, hvem eller hvordan. Vet at det går ann, men der er det stopp :p)
Akvariedvden
akvariedvden du snaker om her vil jeg anbefalle til alle nybegynnere og
for drevne akvarister. da den er veldignyttig og lærerik for den er laget av en Norsk akvarist som har holdt på i 25 år. her en Liste over Hva slagskunnskaper de som er med på devden har for de som lurer om det er god litratur i dvdfoormat:
hold av akvarier og oppsett av akvarier.vedlikehold, Tanganykia, Malawi, Diskus, Planter, oppdrett, saltvann, Auksjon, Hagedammer og ekspertenes råd. DVDen har også 3 pausefisk sekvenser.
Per Christian hasselgren har vært nye med utplukkingen av hvem han tatt med i dvden
både i spesialfeltene og dyrebutikkene han har valdt til og væere landetsbeste dyrebutikker. Men i tillegg fil jeg nok anbefale deg og gå til anskaffelse følgende bøker:
1. Norsk akvarie og hagedamleksikon og Back to nature akvarieguide

2. Akvariet mitt og akvariefisker av Ulrich Schliewen

3. poletikiens akvariebog og alt om akvarier

for og anbefale noe spesial litratur vill jeg nokk anbefale følgende bøker

1. akvariefisk i danmark serien
2. ciklidboken
3. Back to nature guide om malar og guide L-malar
4. Back to nature guideene om ciklider vis du er interessert i ciklider

til slutt vill jeg anbefale den lille pocketboken akvariet som har mange nytte tabeller

Å lese god del i dem. Håper du du liker og få gode tipps fra en med god erfaring?

til deg som sier dettte: Sier som jeg har sagt før; Informasjon bør være gratis, og da er AF ett meget godt alternativ til slike plater som en eller få personer har laget.

Fordelen med ett forum som dette, er at en kan spørre om ting, og få ulike erfaringer som svar.

min koomentar:
problemet med ett forum som dette er er at en kan spørre om ting, og få ulike erfaringer som svar og man vett ikke om prsjonen har godnokk greie på akvariet og akvariefisk.

Liz H

Støtter trådstarters anbefaling her! AkvarieDVDen er både til nytte og inspirasjon!
I tillegg vil jeg anbefale alle å ha et akvaristisk oppslagsverk også. (Ofte kjekt å ha på lomma når man går på dyrebutikken og har lyst til å kjøpe en ny og spennende fisk for eksempel).

Forumet er selvsagt også en verdifull ressurs, men vi må bare innse at alt koster....

min koomentar: Helt ening med alt du sier her Liz H. men anbefaller nokk og lese mer en bare en bok. dyrebutikkene jeg har snaket med sier at man skal ta alt man leser på Internet med klyppe salt med dette mener jeg ikke at Forumet verdifull ressurs, men at vis man er usikker på om det man faktisk leser på Internet eller på forumet faktiask stemmer Bør man slå opp i en god akvariebok som man vett at er srevet av en presjon som har god erfaring. til slutt vill jeg takke deg for mannge intresange tråder her på forumet. du skal virklig ha ha skrytt for dette for det sier at du har god erfaring som mannge kan lære av.



Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap