Lage akvarie etter mål?

Hei!

Er det noen som vet om noen akvariebutikker/produsenter eller andre som kan lage akvarier etter mål? Evt. bare glassplatene?

Mente jeg så det i en nettbutikk i en av linkene her på AF, men finner den ikke igjen.

I værste fall så kan jeg jo lime det sammen selv, men glass og tilskjæring har jeg ikke mulighet til...

Skal bare ha et lite akvarium som passer i nederste hylle på Juwelbordet mitt... Ca str 26l.
De fleste butikker kan levere kar etter mål, om de bare gidder For ett så lite kar som dette, blir det trolig en prislapp som ikke er forsvarlig, da det er jobben med kuttingen av glasset som stikker avgårde med lappene her.

Hør med en glassemester om h*n kan kappe til, og slipe endene på glasset for deg.
Å lime sammen ett såpass lite prosjekt, er ikke uoverkommelig. Ikke om du leser en del av tipsene og triksene andre bruker

Kan nevne at ett så lite kar trolig kan sendes fra Danmark uten de store kostnadene. Akvarieudstyr lager kar etter mål, i god utførelse.
Ett kar med målene Længde: 40cm Dybde: 30cm Højde: 20cm kommer på 200 danske daler. Det virker rett å slett som 200 danske er minstebeløpet, selv for ett akvare på 1*1*1cm (til paroonhai, dah)
Okei!

Takker! Får ta meg en svipptur til Danmark da kanskje :P Tar jo ikke lange tia med fly det...
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap