Resun ef 1600l utvendig filter

Hei!!

Noen som i det hele tatt har vært borti denne?
Prøvd å søke om den på nettet men finner ikke en damn skit

Godt og vondt bare kom med det.

Mvh Kenneth
Det er et kinesisk merke.

Jeg finner heller ikke så mye informasjon om denne pumpen, men 1600 l/timen er vel før filterne kommer inn, så sann effekt kan vel bli nærmere 800 l/h. Du kan lese litt her, og her er Resuns hjemmeside.
men da vil det kanskje bli i minste laget for ett 350l kar? skal bruke det som malawibiotop.
KPLECO
men da vil det kanskje bli i minste laget for ett 350l kar? skal bruke det som malawibiotop.

ingen utvendig pumpe lager nok strømninger i vannet til et malawi karr(min mening da), man må suplere med en powerhead.
Ken Myrseth
ingen utvendig pumpe lager nok strømninger i vannet til et malawi karr(min mening da), man må suplere med en powerhead.
En FX5 eller 2080 i en 50L balje, burde da gi mer enn nok vannbevegelse :p:p

Det viktige her er i første omgang hvor stor filterkapasitet det er, altså hvor mange liter filtermasse en kan dytte i dette filteret.
Ut i fra de oppgitte dimensjonene (24*24*46cm) burde det være tilstrekkelig plass til filtermasse - om da ikke Redun har laga plass til at det skal sitte noen inni filteret å følge med på hva som skjer

Kvalitetsmessig er jeg ekstremt skeptisk, rett å slett da Resun ikke bare er kjent for god kvalitet. Men det er jo ofte ett sjansespill en tar når en velger slike merker. Det kan gå så det stråler - og det kan stå stråler både hit og dit
Frank Angell
Det kan gå så det stråler - og det kan stå stråler både hit og dit ;)

Hehe så sant så sant.. har heller ikke hørt om dette merket før, men siden det står 1600l i timen tenkte jeg WOW!! skal få prøve å tatt noen bilder så dere ser karet, så dere kan komme med tips ang pumpe. Må også ha en ganske grei pumpehøyde.

Mvh Kenneth
Utvendig filter.
Har Resun EF-1600 på mitt kar og fungerer problemfritt. Lekkasjeproblemer i toppen av pumpen til å begynne med men var bare å være litt mer nøye med monteringen av motor/topp så ble det bra.
Roger Sørensen
Har Resun EF-1600 på mitt kar og fungerer problemfritt. Lekkasjeproblemer i toppen av pumpen til å begynne med men var bare å være litt mer nøye med monteringen av motor/topp så ble det bra.
PS! Fungerer helt fint opp til 7-800L Står 900 liter på innpakningen
Tilfeldig bekjentskap
© Arild Magnussen
Reklame for plussmedlemskap