Fluval akvarier - finnes de i Norge?

Jeg fikk se et Fluval akvarium på en britisk nettside (nettbutikk) og ble overrasket. Ante ikke at produsenten av de kjente filterne også lager akvarier. Kunne tenkt meg å se litt nærmere på det "first hand", men aner ikke om de faktisk finnes i Norge engang.

Noen som har sett dem her til lands og kan si litt om hvordan de virker kvalitetsmessig...?

Dette er 155 liter, og ligger på ca 3500 kr (hvis man sier at pund-kursen er ca 10 kr)

[External Image]
Jeg vet ikke selv men det der karet var i hvertfall stili. Ikke slik som andre kar som skal være designet fint og koster 1000 litern fra deg. Ikke den mest galne prisen. Men så kommer jo til norge den derre momsen som skulle vært borte for mangen år siden.
Se link her (Nesten nederst på siden). Det selges i Danmark, så det burde gå ann å få det til Norge.

Har sett en del på nettet, men finner ingen i farten som importerer disse til Norge.
Husk at du får tilbake momsen når du handler fra England eller Danmark, så selv om det kan bli litt frakt, vil ikke totalen bli så mye høyere.
Trygve Lillefosse
Husk at du får tilbake momsen når du handler fra England eller Danmark, så selv om det kan bli litt frakt, vil ikke totalen bli så mye høyere.

Hva mener du med "får tilbake momsen"?

Kanskje du mener at dersom du handler i utlandet, så får du varene for eks mva. og betaler norsk moms inn i Norge dersom varens verdi er over 200NOK.
Tilfeldig bekjentskap
© Joakim Tryland
Reklame for plussmedlemskap