Merket Hailea

Noen som har noe erfaring med billigmerket Hailea?

Vi tok inn ett parti i butikken, og jeg syns det virker som stødig utstyr! I alle fall pumpene.
Har i bruk et par pumper, og de har skikkelig "trøkk" og en grei svamp. Synes de fungerer bra, jeg. Skal kjøpe meg et par til, for å ha som reserver..
Ja, var egentlig trykket på de små jævlene jeg falt for. Har brukt en for å piske oksygen inn i vannet i sommer.

Ser også muligheter med denne lange stanga som deler opp spruten...
Ja , eg har ein liten pumpe av merket Heilea i ein 40 liter og den virker valdig godt. Nå er den litt over 1 år og fungerer like godt som den gjor da den var ny.
Så eg vill anbefale den.
Billig og god pumpe til ein billig penge. ;o).

Men eg har ingen erfaning om noe anet enn pumpene.
Har en pumpe selv. Den tredje i serien vel. BT-700 Veldg kraftig og fin pumpe. Men mister styrken etter litt tid. Men til å være en så billig pumpe så er den bra. Flott erstattning for sirkulasjonspumpe. En sirk. pumpe kan kanskje koste rundt 200 kroner for 400 liter i timen mens denne er på 690 liter i timen. Du kan og koble til slanger på den. Liker prisen best. Jeg ga selv 180 kroner for den. Den største kosta 280. angrer litt på å ikke kjøpe den større men den er utbyttet nå.

Anbefales å ta denne lille kineseren.
...Ta-dah...

Edit:
...Legge til at jeg har et lignende filter, bare eldre, og den løsningen med boksen er jeg ikke veldig fornøyd med (fylt med Eheim Substrat pro, og tetter seg rimelig kjapt), også synes jeg det er veldig bra på å samle luft i seg som er elstremt fiklete å få ut...Så kan man veie dette opp mot prisen, og da vinner det jo "hands down" i og med at det er såpass billig...
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap