Er på jakt etter et høyt akvarium ??

Noen som har noen goderåd på hvordan type?

Har titta og titta på nette men finner det bare ikke

Kunne tenke meg et høyt akvarium
Som ikke er alt for langt og helst rundt 300-500 L?
Noen som har noen gode råd?

Noen som har noen navn eller linker til et høyt akvarium?
Er veldig sulten på et hehe
Hva med å bestille på mål hos din lokale akvarieforhandler?
Juwels hjørnekar, Trigon, på 350 l er 65 cm. høyt. Utover det er det vanskelig å få høyere kar i den liter-størrelsen uten å spesialbestille.

Jon
Skal høre litt rundt
Det karet så fett ut det
Synn det er hjørne kar :-/
Aquatlantis har et litt høyt på 270 liter
http://www.aquatlantis.com/uk-index.php

Håper lenken fungerer, hvis ikke kan de gå til www.aquatlantis.com og finne EVASION 67 under produkter. Karet er firkantet og 67 cm høyt.

Har selv et Aquatlantis-kar og er veldig fornøyd med selve karet. Ikke like fornlyd med filteret (biobox2) som fulgte med, Men dette kommer uten filter.

Karene lages i Portugal. Vet ikke hvor du kan få bestilt et slikt, men vet at Febo er forhandler i Norge Har sjekket for jeg sikler på et EVASION HORIZON 100 selv.
Juwel Lido er ganske høyt. Minuset er at det ikke er så stort i bredden og lengden og bare er på 120liter.

Uansett et kjempeflott kar
Akvastabil har et søyleakvarium på 175 liter, og Juwel har jo sin Lido-variant på 120 liter. Begge de to er høyere enn de er breie.
Joakim
Akvastabil har et søyleakvarium på 175 liter, og Juwel har jo sin Lido-variant på 120 liter. Begge de to er høyere enn de er breie.

akvastabil sitt er faktisk høyere. Men ikke noe særlig bredere Også leveres lidoen med t5 som standard
Rena kara er 70cm høye mener jeg, litt dyre men. Tit på akvarie tll salgs her, står et der på 350lt l en fin pris
Takker for masse gode svar
Noen som vet om noen nettbutikker som leverer rena?
AA akvarium er ganske høye, har ett selv som jeg er veldig fornøyd med. Eneste er at det har vært litt vanskelig å få tak i lysrør til mitt pga at en leverandør la ned(?), men det skal ordne seg nå, heldigvis.

Hva med å bygge selv?
Så får du det akkurat som du vil.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap