Fx5 priser.. hva har dere kjøpt denne for? fornøyd?

Vurderer en FX5 har funnet den på tilbud nå til 2290,- (ny)
Hva har dere betalt og hvor fornøyd er dere med denne?
Ville dere heller kjøpt ett annet, og i så fall hvilket?
Søk så finner du sikkert 10-20 tråder om samme spørsmål på forumet her.
Jeg var en av de første i Norge med FX5 har hatt den i drift i snart 4 år og er kjempe formøyd.
Siden jeg var en av de første som kjøpte denne så fikk jeg en kjempe fin pris på denne, mener det var 1200,-.

Igag så ligger disse på mellom 2200-3000,- pr.stk + filtermedium.

Klart beste pumpen i den klassen-ingen over og ingen ved siden av.'
Nærmeste konkurent er eheim 2080, den er dyrere og bråker som helvete.
Jeg kjøpte min brukt for ca 1. år siden, den var halvfull med medier og jeg betalte 1500,- for den.
2290,- for en ny fx-5 er knallpris. Løp og kjøp! Har denne selv i 720l, og er kjempefornøyd. (dyrebutikken her tar 3600,- for den, jeg fikk tak i den før jul hos Aquamanias for 1990,- De selger den nå for 2398,-)
Jeg kjøpte min på Aquamanias for 1990.- i fjor og er kjempefornøyd. Kunne ikke hatt et bedre filter.
Sist jeg hørte solgte Nols ciklidhobby FX5 for 1800 sek (mener det var 1800)
Det er den billigste jeg har hørt om.

Mvh LInda
ok. Skal til Nols neste uke så da venter jeg til da og ser hva han har inne,.....
Juhu.....
Det ligger en akvariebutikk i Torpsenteret like før Uddevalla (på høyre side av E6 inntil veien). Kjører dere forbi så har de Fx5 pumpene til 2295sek.
Med dagens kronekurs bør denne pumpen ligge på ca. 1850-1900nkr.
Blir overrasket hvis du finner den billigere noe annet sted. (lønner seg å
bruke visa for mest nøyaktig kronekurs). Så også en i Stømstad som lå på ca. en 100 lapp mere.

Mvh. bjolle
Ikke frist oss vestlendinger med svenskepriser. Det e grævla langt til Sverige fra Stavanger og Bergen.

2300 kr for en ny FX5 bør man være fornøyd med. Løp og kjøp. Jeg betalte 2000 kr for denne pumpen for over 3 år siden.

Pumpen er OK selv om ikke alle er like fornøyd med den som Ken.
Geir Rolfsnes
Ikke frist oss vestlendinger med svenskepriser. Det e grævla langt til Sverige fra Stavanger og Bergen. 2300 kr for en ny FX5 bør man være fornøyd med. Løp og kjøp. Jeg betalte 2000 kr for denne pumpen for over 3 år siden. Pumpen er OK selv om ikke alle er like fornøyd med den som Ken.

Men for meg som skal til severige er det ok med svenske priser..ivertfall nå når kronekursen er så lav.... jippi
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap