Liten

[External Image]

Denne lille dingsen er så utrolig kjekk for å få satt i gang delevannsbyttene. Slamsuger og lang slange til utslagsvasken. Og denne lille "håndpumpen" hjelper meg til å starte prossessen med å lede vannet den lange veien fra karet, igjennom slangen og ned i vasken.
Men hva i all verden var det den het?
Og i hvilken nettbutikk var det jeg fikk tak i denne?
Kan ikke minnes.
Har ei bekjent som har bedt meg lage et enkelt slange-system for henne for å ta delevannsbyttene på lik måte som jeg gjør. Og da skulle jeg hatt tak i en slik pumpe til.

mvh
denne kanskje? har en sånn en jeg og
Åh kjære så genialt!

Men det ser da ut som en tynn liten luftslange som er montert på?

Går det an å sette på grovere slange, f.eks 12/16 slange? Kan jo ikke tappe vann ut med bare en luftslange, det tar jo evigheter pluss en dag. Eller kanskje slangen bare ser liten ut, men er egentlig ikke det?

Må ha, bare må ha!
den luftslangen er til selve luftfyllingen av bobla tror jeg. er hvertfall et lite helvete å få vannet ut av den slangen :p er jo istedenfor å sutte på slangen og svelge akvarievann. jeg bruker den til å få igang filteret når det krangler. tar litt tid men det funker
Ah, selvfølgelig. Tror det begynner å bli sent, jeg :p

Takk skal du ha Sanne
Takk Sanne, ja det er denne som du linker til.

Litt vanskelig å få vannet ut av "ballen" etter bruk er det. Men det blir et lite problem i forhold til det å stå å "sutte" vannet i gang med munn når slangen er 4 meter lang.

Jeg skal ta vare på linken. Men min er kjøpt i Norge. Kan bare ikke huske hvor.
Jeg får rett og slett sende mailer og høre med de ulike nettbutikkene.

mvh
Tilfeldig bekjentskap
© ØrjanMc
Reklame for plussmedlemskap