Heatpack?

Ja hvor får jeg tak i sånne ??

Mvh Per
Har ikke noe vettug å komme med, men må spørre. Hva er heatpack?

-Tim
Spør på nettbutikker eller dyrebutikker etter varme pakker. Den kan kanskje bestille inn hvis du bestiller. Vert å høre om du vil ha.
Kjøpte mine på en sportsbutikk, kjekt å ha i vottene når man er på isfiske eller andre utendørs fiskerelaterte aktiviteter :o)

Det er vel egentlig votter og sko heatpack er beregna på, eller...?
Tim
Det er ei varmepakke du legger i forsending av feks reker/fisk
Ok du kom meg i forkjøpet Per...da skal jeg spørre i en sportsbutikk....takker for hjelp Per...)
Plussmedlem
Og her en link til en test av varmeputer (engangstypen).
blondviking
træg trønder du hehe

jupp I`am, and i am proud of it!
Loomis
Og [URLBLOCK1]til en test av varmeputer (engangstypen).

Oj ja fant noen som selger 2 stk for 29 kr så det blir dyrt når man skal sende mange pakker....Takker for hjelp...)
Clas Ohlsons 4 eller 6pack, med varighet på 6 eller 8 timer.
Heidi Ingdal
[QUOTE=Loomis]Og [URLBLOCK1]til en test av varmeputer (engangstypen).

Oj ja fant noen som selger 2 stk for 29 kr så det blir dyrt når man skal sende mange pakker....Takker for hjelp...)

Sendte tidliger mye fisk med heatpack i pakken og 29 kr for to stk. synes for meg å være veldig billig

Det må også taes hensyn til hvor mange timer den varer ved evt. forsendelse med posten. Ellers så må heatpackene ha tilgang til oksygen ,ergo små hull i pakken .Den må ikke være helt lukket og heller ikke ligge helt inntil varen som skal sendes. Helst bør den henge fritt inni pakken..

Har brukt en del av de håndvarmerene som reagerer med luft, som de seller på Clas Olson. Det står de skal vare ca 6-8 timer, men har opplevd at de er god lunk i dem 12-18 timer etter at de er aktivert. Men ver obs på at noen pakker blir godt over 40 grader C på topp. De er ikke skadelig for naturen som søpper heller..

Sølvi Gullaksen
[QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=Loomis]Og [URLBLOCK1]til en test av varmeputer (engangstypen).

Sendte tidliger mye fisk med heatpack i pakken og 29 kr for to stk. synes for meg å være veldig billig

Det må også taes hensyn til hvor mange timer den varer ved evt. forsendelse med posten. Ellers så må heatpackene ha tilgang til oksygen ,ergo små hull i pakken .Den må ikke være helt lukket og heller ikke ligge helt inntil varen som skal sendes. Helst bør den henge fritt inni pakken..

Ja enig prisen er ikke så aller verst den men de må jo vare en stund å da for det tar jo et døgn før pakken kommer frem så får undersøke litt og se hva son finns. Takk for hjelpa alle sammen. Man må jo legge på porto litt da men det er jo verdt det. Viktig at dyra ikke fryser på fotan....
Sjekk på ebay
Synes ikke sportsbutikkene er de beste .
Sølvi Gullaksen
Sjekk på ebay :) Synes ikke sportsbutikkene er de beste .

ebay hva er det? her er jeg ute og kjøre igjen vettu ...)
Hva med å høre med Ivar, han som starta rekenettet.com eller hva det nå var (sorry Ivar) ikke ment å fleipe med sia men heller ikke reklamere for den (iike fått betalt for å reklamere ennå) hehe
OK da

Mvh Per
Har liggende noen hvis du trenger. 20 timers eller 72 timers.
mail Heidi var ho som lurte meg jeg som la ut tråden
Kyllingen
Har liggende noen hvis du trenger. 20 timers eller 72 timers.

Ja hvor har du fått tak i de?
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap