Har skinner, og blå dører. De blå passer ikke helt inn i innredingen på akvarierommet, så jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan får kjøpt svarte dører?
Hei.
Har kjøpt meg en reol.
Har skinner, og blå dører. De blå passer ikke helt inn i innredingen på akvarierommet, så jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan får kjøpt svarte dører?
Har tenkt på det som siste utvei. Kommer til å bli skraper og litt blåfarge etter hvert osv... Er en knall blå som er nå. Så håper at noen vet hvor jeg kan få kjøpt svarte.
Kunne vert en ide å oppgi merke på reol, om det er laminert sponplate, metall, eller dimensjoner på dørene, etc. Hvis ikke blir det bare skudd i blinde, hvis man vil hjelpe..
Du kan bestille plexiglass-plater i svart farge etter mål (nye skyvedører altså) hos glassmester. Bare ta ut en av de eksisterende dørene og ta nøyaktige mm mål på dem, og så opplyser du glassmesteren at du skal ha x antall med de og de målene i svart plexiglass. Eller glassmestere kaller det vel for akrylglass tror jeg Forhørte meg om pris en gang på slike skyvelokk til min doble reol med 6 x 85 liters kar, og prisen jeg fikk da var ca 800 kr for alt.