eheim pro 3 2976 electronic - noen med erfaring?

Den utvendige pumpen min lekker og jeg vurderer å kjøpe eheim pro 3 2976 electronic. Noen som har erfaring med denne? evt andre gode forslag på utvendig pumpe. Har 230 liter akvarie...
Filter
hei er det ikke eheim pro 3 2076 du sikter til,har en pro 3 2078 som jeg har i drift har ikke hatt problemer med filteret.prinsippet på eheim pro 3 2076 er det samme som filteret jeg har,men har mindre kapasitet.
Eheim pro 3 electronic
Er du fornøyd med de nye funksjonene som dette filteret har eller er det bortkastet å investere i det? Har en rena filstar som jeg egentlig aldri har vært fornøyd med. Nå når den har begynt å lekke har jeg en god grunn til å bytte den ut...
Filter - akvariestr
En ting jeg glemte å spørre om. Hvor stort akvarium har du? Min erfaring er at det er lurt å kjøpe en pumpe som har god kapasitet - dvs jeg kjøper pumpe som er beregnet til et større akvarium enn det jeg har...
Filter
hei igjen jeg er fornøyd med alle finnesene,men det er veldig viktig å spraye slangeadapteret så det går lett å koble av,hendelen på adapteret må sprayes ellers kan den lett knekke.akvariumet jeg bruker eheim 2078 er på 240 liter,det er godt overdimensjonert.
Pumpe
OK takk for svar Godt å få litt tips. Det hadde vært deilig å kunne hive ut det innvendige filteret som jeg har i tillegg så skal vurdere å kjøpe en str større...
Filter
En ting til... har du filteret stående under akvariet? Og i tilfelle - er det lett å lese av i displayet eller må du ta det ut for å se? Hvor mye plass har du over filteret (hvis det står under akvariet)?
Filter
hei jeg har filteret stående under å inne i skapet,som akvariet står på,displayet på filter er lett å se når jeg åpner skåpet,det er klaring på litt under 15 cm frå filter til toppen på skapet.
Filter
OK. TUSEN TAKK for svar! Blir nok til at jeg kjøpen en tilsvarende du har! Vil jo ikke ha underdimensjonert pum
pe heller
Tilfeldig bekjentskap
© Marita Ekdahl
Reklame for plussmedlemskap