Kisteformet akvarie.

Så dem til salg for en god stund siden, men de gikk selvfølgelig av markedet dagen før jeg fikk penger nok til å kunne kjøpe.

Har prøvd å finne tak i et siden, men eigeren av den lokale dyrebutikken kan ikke huske å ha sett noe slikt (selv om jeg VET hun hadde dem inne selv under et år siden). Jeg har heller ikke funnet bilde av dem på nettet.

Det eneste jeg har funnet ut er at de er ca 60 liter store, formet som en skattekiste og at jeg har VELDIG lyst på et slikt akvarie.

Vet dere hvilket jeg mener? Og har noen info, bilde eller link til meg?
Har desverre ikke noe bilde, men jeg vet at tropehagen zoo\TAM har hatt disse. Kanskje sjekke nettbutikken og se om de kan ha noen?

takk for svar

fant det ikke der heller, desverre :-/
Skattekiste-akvariet har jeg sett til salgs på TAM Alnabru i Oslo.
har du en link? bor på sunnmøre, så kan ikke bare ta en svipptur for å sjekke om de har det enda ^^

EDIT: fant siden, men det var lite bilder...
Nei, jeg har ingen link, for jeg sa ikke at jeg hadde sett dem på nettet
Jeg så det med egne øyne i butikken en gang jeg var der.
Jeg aner dessverre ikke hvor din nærmeste TAM butikk ligger eventuelt, og om det finnes i ditt fylke. Det vet du sikkert mer om enn jeg

Send en email til kjeden da vel, og spør hvilken leverandør de benytter til disse skattekiste-akvariene? Kanskje en av zoobutikkene i ditt fylke kan skaffe det via leverandør, hvis de får vite hvilken (hvis ikke TAM har noe enerett på salg av det karet da).
tusen takk for svar Satser på at jeg får tak i et
Tam & tropehagen
du kan jo spøre din nermeste tropehagen butikk på Moa,. feks ) der har de stort sett det samme utvalget av akvarier,. og har de ikke inne så kan de muligens skaffe,. ??
Huff, først trodde jeg du mente lik-kiste, når du skrev kisteformet :s
Det var det første jeg tenkte på også. Et øyeblikk trodde jeg du var [URL=http://images.google.no/images?q=baron blod]en sånn en[/URL].
Hahah... Dere har i grunnen rett når dere tror jeg er en "sånn en" ^^ Elsker likkister, hodeskaller o.l. men jeg gjør ikke en flue fortred ^^

Fineste komplimentet jeg har fått var faktisk da jeg jobbet i bakeriutsalg. En eldre dame som var stamkunde, en jeg ikke snakket med annet enn når hun handlet, fortalte faktisk at hadde hun hatt en datter skulle hun ønske hun var som meg ^^ Heheh... (Hun satt på bakeriet flere timer i uka og observerte hvordan jeg behandlet andre)

Har sendt mail til TAM Zoo. Får jeg ikke svar der får jeg dra til Ålesund og høre litt rundt der.

Igjen. Tusen takk for svar
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap