Helglass akvariesett 248l - nok 2 998,00 , godt kjøp?

Inaktiv bruker
http://www.aquamanias.no/productdetails.php?product=3388

Har sett litt etter akvarium i 200-300 Liters klassen og kommet over denne. Er ennå litt fersk på akvarium. Er dette en god deal?
Prisen er grei den, men hvordan skal du få dette fra Kløfta til Tromsø? Vil anbefale deg å kjøpe ihvertfall selve akvariet her i Tromsø, resten av utstyret kan du eventuelt kjøpe på nett.

Inaktiv bruker
Ser poenget ditt ja. Har sjekket dyre butikkene på Jekta og pyramiden uten hell. Kan jo hende de har noe spennende på nye gullfisken zoo

Forresten, hva er å anbefale ; to innvendige eller en utvendig pumpe i et 200-300 Liters akvarium? Har hørt at det er en del ekstra styr med utvendig som luftbobler , bytte vann oftere osv...
Har du sjekket finn.no? Det er overraskende hvor mange fine akvarier som selges der med jevne mellomrom, i alle størrelser og varianter. Ofte selges de med masse utstyr og annet rusk på kjøpet og kan være en særdeles god deal. Selv har jeg kjøpt brukt kar to ganger, og vært strålende fornøyd hver gang, veldig greit for en fattig student.

Få alder på karet, og merket på pumpe/filter, varmekolbe og annet rusk, så kan du sjekke med folk her om det er verdt prisen. Og sjekk at glasset ikke har mye riper , og at silikonen ikke ser helt forferdelig ut (i værste fall må du kanskj e resilikonere det, men det er ikke veldig vrient).
Inaktiv bruker
Får vell smørre meg litt tolmodighet å tråle finn/akvaforum da Ser foresten at utvendige pumper er lagt dyrere en jeg trodde, så måll vell bli brukt om jeg skal komme opp i den størrelsen.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap