Wromak helglass akvarium?

Era på jakt etter et lite kar til noen reker. Fant dette her:

Er et 12 liters helglass akvarium produsert av wromak. Noen som vet om dette er et ok kar? Er det med lokk eller er det helt åpent?

[External Image]
Jeg har det akvariet selv, 12 liter i helglass, og har brukt det til yngel.
Det er helt ok, det Wromak har jeg hatt mange kar av, og ingen har sviktet hittil F.eks. de to 120 cm lange karene spesialbestilte etter mål som jeg hadde, var Wromak produserte. Solide saker.

Men om det er med lokk må du nesten lese deg til i vareteksten i nettbutikken. Det vet jo ikke vi her på AF
Noen ganger er det pakker med armatur eller lokk med lys i, andre ganger ikke. Noen ganger er det kun dekkglass med. Det pleier uansett å stå tydelig nevnt om det er med lys.

Skal jeg gjette, så er det IKKE med noe armatur. Det er vrient og nesten umulig å finne til et så lite kar. Det finnes ulike lamper av denne typen eller denne fra Arcadia på markedet, og de kan brukes til små kar...men da må du modifisere dekkglasset litt, hvis du vil ha det på også.
Ja, ok. Står ikke noe i teksten om at det er med dekkglass eller noe lokk, derfor jeg spurte her inne om det kanskje er noen som har kjøpt karet. Det er ikke med lys og det har jeg uansett fra før. Trenger bare et enkelt kar med lokk eller dekkglass. Fikk du med dekkglass?
Ja, jeg fikk med dekkglass, men jeg kjøpte det hos Aquamanias, ikke den butikken du linket til. Vet ikke om det utgjør noen forskjell
Kjøpte nettopp det samme akvariet fra webzoo.no, og fikk det da uten dekkglass eller noe som helst annet. Er forresten endel billigere på webzoo... http://webzoo.no/default.pl?showProduct=4899&pageId=1023 Kun 125
Ja. ok =) Hørte med butikken også, og det blir nok ikke levert med. Litt dyrt med frakt når det ikke følger med dekkglass. Skal ha 200,- for å sende det. Nesten dobbelt så dyrt som produktet. Noen andre gode alternativ til dette karet?
Som mona o nevnte over her, så leverer aquamanias med dekkglass. Jeg har to kar derfra og er veldig fornøyd. Det blir ikke så dyrt med frakt heller egentlig hvis du passer på å bestille andre ting du trenger i samme slengen
Og de legger alltid med noen smørbukk-karameller i akvariene og det synes jeg er veldig trivelig
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap