Wromak 840 vs aquastabil 900

Skal ha en av disse karene. Men det jeg tenker på er hva som er kjekkest å se inn i, med tanke på dybde. Siden målene på wormak er 200lx60dx70h og aquastabil med 200lx75dx60h.
Mest praktisk mtp dekorering og lys helt ned til bunn er aquastabil, mens wromak kansje gir et litt "større" inntrykk. Vet ikke helt hvilke fisk du har planer om og holde i karet?
Jeg har faktisk begge disse akvariene selv.

Akvastabil 900 er gjenomført kvalitet, og er etter min mening det flotteste akvariet. Wromak 840 er det som fremstår som det største, men her er det enkelt å greit bare glass.
Med tanke på dybden er det på en måte mer plass i Akvastabil akvariet, og det er enklere å få godt belyst.

Prismessig kan du vel få 3 Wromak på et Akvastabil, og det i seg selv gjør akvastabil litt tøffere!!

E
Hei og takk for svar
Det er discus og maller som skal bo der.
Og jeg tror egentlig jeg er enig med Erlend, at det er mye bedre kvalitet.
Og større plass for bunnfiskene. Blir spennende dette her.
Kvalitetsmessig er jeg uenig. Jeg har begge deler, og har veeeldig vanskelig for å se at wromak ikke er av skikkeli kvalitet. Ang utsene så mener _jeg_ at helglass er mye finere en stålrammer. Men dette er personlig smak. Prismessig så hadde jeg valgt 3 wromak kontra 1 aquastabil. Jeg har wromaken i bakgrunnen på øverste bilde her : http://www.wromak.com.pl/wromak_en/zestawy_en.htm .. Er aquastabil penere å se på? Det aquastabil karet har jeg tilgode å se.. Mitt kar er 720l, med stand, og 2x80w t5, så betalte jeg 7000kr, helt nytt.. Aquastabil, 20000? Men alt er smak og behag, for min del, så er jeg 100 ganger mer fornøyd med utsene på wromaken kontra de 720 jeg har hatt av aquastabil.Men igjen, personlig.
Tilfeldig bekjentskap
© Christin Aase
Reklame for plussmedlemskap