In line varmekolbe

Hei, jeg lurte på om noen har peiling på in line varmekolber? ,de kobles altså til utaket til utvendige filters slange, for å få varmekolben ut av akvariet,og bedre varmefordeling i vannet.
Finnes det slikt i norge?
Hei,

Har hørt at denne skal fungere bra, eller greit.
Men må jo bestilles fra det store utland da..

Tar den 220 volt? Det er jo viktig å få riktig. Det er også greit å passe på å få rett type stikkontakt når man bestiller fra utlandet, ellers må man bytte ut kontakten selv om spenningen kanskje er rett.

Er varmeren kompatibel med det norske strømnettet, og ellers fungerer bra og følger norske lover og forskrifter, er det antakelig bare én ulempe med den, nemlig at den vil bremse vannstrømmen fra pumpa litt. Men om det er et problem, avhenger jo av hvor kraftig pumpa er, og hvor mye strøm man egentlig ønsker i akvariet.
Inaktiv bruker
Jeg har denne: http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=123456937&prodid=7969

Funker helt fint til nå ihvertfall og er fornøyd med den, bortsett fra en ting. Det står at den passer til 16 mm slange, men var et utrolig styr å få den innpå slangen, måtte file tuten for å få det til.. Om min slange var 16mm tykk. Men når jeg først har fått den innpå er jeg fornøyd, den er nøyaktig, og holder temperaturen jevn, går fort å få opp temperaturen med den
Jeg ser at begge to er fra Hydor.

Det er en vesentlig stor prisforskjell på den i utlandet og i Norge. Det er grunn til å tro at det er mulig og finne en 230 V /50 Hz (som kan brukes i Norge) til en ok pris i utlandet.

Hvis du har, eller kjenner som som har, et org. nummer så kan du sende Akudim.dk en mail og spørre om pris til denne Hydor 300.
Tror dem skal ha mye lavere pris en vårt kjære Norge

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap