Schego pumpe

Den bråker som bare det, rister som en miksmaster og durer tilsvarende. Kan det stemme? Noen som har den? Luftpumpe. Ideal heter den.
Høres merkelig ut...

Har tre pumper fra Shchego, og de er alle veldig stille.
Jeg har riktignok optimal,men selv på fullt er den rimelig stille.Sikkert feilvare.
Takk for kjappe svar! Kanskje jeg burde sende den i retur da, fikk den i posten i går.... Gjør dere noe for at de skal være stille, står de på noe underlag eller står de rett og slett rett på bordet? Kan dere sammenlikne lyden med noe, eller høres den ikke i det hele tatt hos dere? Igjen tusen takk for hjelpen, helt ny på dette
Setter min på en dorull. Det tar siste rest av vibrering. Funker bedre enn svamp. Men stille er den. Hører den ikke i det heletatt et par meter unna.
Hm, da tror jeg enda sikrere at det er noe galt med min, hører den i hele huset, høres ut som en mobiltelefon som vibrerer kraftig på bordet, i mye høyere volum. Og lyden er der når jeg løfter den opp også, altså inni pumpen. Får kontakte nettbutikken. Takk igjen
Har Schego Optimal, flere av denne, noen av dem lager litt mer støy pga knottene de står på. Der har jeg klippet en firkant blåsvamp og lagt under - da er de stillegående igjen. Filtervatt, liggeunderlag osv funker også.
Har også en schego prima og den rister og bråker noe så inn i hampen.
Har hatt noen Schego luftpumper opp gjennom årene, og de er generelt veldig, veldig stillegående til å være luftpumper. Det eneste unntaket er den største og kraftigste av dem, den durer litt. Men de minste hører jeg ikke.

En Schego luftpumpe er jo kjent for å være stillegående, så hadde jeg fått en som bråkte så mye som beskrevet her, ville jeg gått ut fra at det var feilvare og bedt om å få byttet den. Kontakt de som solgte den til deg, og be om å få tilsendt gratis returlapp. Det er vel ikke riktig at du som kunde skal måtte betale for returporto når du har blitt tilsendt noe som åpenbart har en produksjonsfeil.
Takk for flere svar! Jeg sendte mail til butikken og beskrev problemet. Fikk ikke noe svar, men nå fikk jeg plutselig en mail "din pakke fra *** er nå sendt" uten at jeg har bestilt noe annet fra dem, så lurer på om de bare sendte en ny på direkten..? Superservice i så fall
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Selstad
Reklame for plussmedlemskap