Trenger hjelp fort

Jeg klarte og miste min eheim proffesional 2 pumpe i gulvet under rens og nå er selve beholderen lekk Fiskene mine begynner og blekne nå Noen som veit hvor man får kjøpt bare den delen?? Eller om noen har en og selge? Vil ikke at fiskene mine skal stryke med så trenger hjelp fort..
Tviler på at du får kjøpt bare beholderen. Men du kan kanskje finne en brukt en. Eventuelt kan du lime den du har hvis det er mulig.
Alle Eheim-deler er å få kjøpt. Men det er ikke sikkert du finner dem i Norge, ihvertfall ikke som lagervare. Jeg kjøper Eheim-deler fra Aquaristikshop i Tyskland. Men det kan ta litt tid, og du bør nok finne en nødløsning i mellomtiden.
Hvor stort er akvariet, og hvilken pumpe gjelder det ? Er det selve "bøtta" som må byttes ?
kom deg på biltem og hent denne http://www.biltema.no/no/Bygg/Kjemikalier/Lim/Superlim-364831/
en helt super (og veldig billig) nødløsning til du får fatt i ny dunk. Har brukt den selv og det fungerer. Bare husk å la det stå ca en time etter at du har hatt på herderen og vask godt for å sikre at alle kjemikalier er borte fra innsiden.
Lykke til.
Tusen takk for alle svar Jeg gikk innom Centrum zoo og de hadde til min store glede en brukt beholder som lå nedstøvd på lageret jeg fikk kjøpe for en hundre lapp Så nå er pumpa i gang og fiskene fornøyd
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap