Hvor får jeg tak i : malawi cichlids in their natural habitat. 4th edition ?

Heisann! Håper noen kan hjelpe meg å få tak i denne boken?
Malawi Cichlids in their natural habitat. 4th Edition.
Har prøvd å spørre i forskjellige bokhandlere men ingen ser ut til å kunne klare å skaffe meg denne.

Hvis jeg har rett, er dette produsenten av boken?
http://www.cichlidpress.com/
Ser disse selger boka for cirka 1000 kroner med frakt.

Hvordan hadde det blitt da med moms/toll? Må jeg betale ennå mer?

Er det mulig å få tak i boka ennå billigere? Har prøvd amazon med det var samme pris på en 'brukt' bok som en ny en.
Det er ikke toll eller mva på bøker.
Men denne kan du finne her, som nedlasting. Du må registrere deg, men det koster ingenting.
SilverShaded
Det er ikke toll eller mva på bøker. Men denne kan du finne [URLBLOCK1], som nedlasting. Du må registrere deg, men det koster ingenting.


er av natur veldig skeptisk til sider jeg må legge inn bankkortet for å få "gratis" ting, er du medlem selv? er siden trygg?
Nei, jeg har aldri prøvd dette, og jeg skjønner din skepsis. Men dette er jo en dyr bok. Hvis du ikke ønsker en slik ordning, er nok Amazon.com det beste alternativet. Ikke så verst pris, og som sagt ingen ekstra kostnader annet enn ca. $10 for frakt. Hos meg kom denne boka med frakt på NOK594.
Klarte til slutt å få tak i 3 edition i pdf format, men kommer til å kjøpe 4 edition boka!

Så takker for link til amazon SilverS. Klarte ikke finne akkuratt den når jeg søkte der selv, men du klarte det visst!

Fikk bare skummet raskt igjennom boka igår, men vil anbefale til alle som er interissert i malawi. Masse fine bilder , samt mye informasjon !
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap