Fotokonken juli 2006!

Plussmedlem
Kven har sagt at ein ikkje kan ha fotokonkurranse i fellesferien?!

Vi startar mottak av bilete umiddelbart, og tema er fritt! Kom inn frå varmen, og gå inn og ta bilete!
Plussmedlem
14 bilete er kome inn, trass i sumarvarmen! (Det er kanskje ikkje varmt i heile landet...?) :-P

Det er plass til fleire!
18 bilder er så langt kommet inn

Fram med kameraet! Det er plass til flere!

Bjarne
18 bilder er så langt kommet inn :) Fram med kameraet! Det er plass til flere! :)

Denne gangen har jeg å melt meg på, så jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spent
Under ett døgn igjen til fristen for innsendelse av bidrag går ut!

første gang
for meg også! fikk digital kamera av forloveden min til bursdagen min. Fikk ikke helt til å forminske det slik det skulle, skjønner ikke dette jeg? håper det kommer med

Lykke til alle andre ))
Fristen for bidrag til fotokonken går ut i kveld!
åååå....så heldig du er som har fått deg kamera. Har burtsdag selv om ikke så lenge og har hintet i det brede og vide til mannen min om at et digitalkamera er den perfekte gave. Det klør i fingrene mine etter å ta bilde av fiskene og vise dem fram lykke til i konkuransen.
50 min igjen :P
Når kommer svaret på hvem som har vunne? Er så SPENT
Vinneren kåres 22. juli
Lei meg :-(
Bildet mitt kom ikke med, snufs, snufs
dumperbabe
Bildet mitt kom ikke med, snufs, snufs

Ta mange bilder, øv og tren!

Neste gang kommer du med!!
Jeg har for få alternativer, jeg greier ikke å bestemme meg for kun tre bilder!!! :/
Jeg har glemt å sjekke resultatene, og så først i dag at bildet jeg stemte som 1.plass vant også

Og selv har jeg aldri fått noen plassering før, så jeg er strålende fornøyd med min 6. plass for bildet "SLURP"
Når begynner neste runde? I morgen er 1. august, begynner det da?
Plussmedlem
mona o
Når begynner neste runde? I morgen er 1. august, begynner det da?

Innsending av bilete til augustkonkurransen startar i morgon klokka 18
Tilfeldig bekjentskap
© Fredrik Andersen
Reklame for plussmedlemskap