Stem på fotokonkurranse!

Som kjent er det to store norske akvarieforum.
Veldig mange av oss er medlemmer i begge.

Nå skal det meget snart avgjøres hva som er årets beste foto på naboforumet.
Premien er meget bra.

Jeg anbefaler sterkt dem som er medlemmer begge steder å gå inn og stemme.

Hvorfor "bumper" du denne?

Den konkuransen er da ikke startet enda, eller er det noe jeg ikke får med meg?
Avstemningen har pågått en stund og avsluttes i morgen.
Fant det

Har stemt
Det er bra, Rose

Jeg håper andre her også tar seg bryet.

P.S. Jeg har selvfølgelig ikke bilde med i konkurransen.
Krysser fingrene for at bildet ditt går av med seieren, Håvard!!
Gratulerer!
Gratulerer med seieren Håvard, du tok meg på innspurten
Remi Horsgård
Gratulerer med seieren Håvard, du tok meg på innspurten ;)

Trodde det først var om 2 timer vinneren ble kåret, jeg

Ganske tett kamp mellom bildene i tett, i alle fall!

Syntes egentlig gratulasjon av begge to er på sin plass, her kunne alt endret seg om konken varte en time eller to lengre
Gratulere med seieren Håvard!

Både godt bilde og fantastisk motiv.

Stilig premie da.

Skulle ønske det var meg som kunne ta slike bilder, men vi som er elendige fotografer får heller vere beundrende tilskuere til slike konkuranser.
Grattis Håvard Moro å vinne kar på NA

Jeg har nettopp satt opp igjen mitt 380 etter en hektisk flytteperiode. Nå har det fått gromplassen på akvarierommet
He-he, kanskje det var min stemme som vippet seieren over i Håvards favør? Jeg leste nemlig tråden her i stad, klokken 12:58.... et minutt før fristen gikk ut! Så da fortet jeg meg inn og stemte på Håvards bilde

Betyr dette at du vinner det akvariet det er bilde av på forsiden, Håvard? Gratulerer i så fall så mye, det var kjempemoro
mona o
Betyr dette at du vinner det akvariet det er bilde av på forsiden, Håvard? Gratulerer i så fall så mye, det var kjempemoro:-)

Ja Det er jo kjempegøy!

Dette var en fantastisk avslutning på akvarieåret 2006.
Gratulerer! Utrolig flott kar.
Takk Roy

Må nok låne det ut til mine to fiskefrelste nevøer på 2 og 5 år. Har ingen ledige hjørner selv
Gratulerer så masse, Håvard. Litt av en premie! Og jevnt der i toppen altså.

Er det bare meg eller har bilder av hele akvarier en tendens til å gå av med seieren i årskonkurransen?
Ir
Er det bare meg eller har bilder av hele akvarier en tendens til å gå av med seieren i årskonkurransen? ;)

Det er en viss tendens siden det har skjedd 2 av 3 ganger. Det blir sendt inn utrolig mange gode makrobilder av fisk, mens bilder av hele landskap er det litt færre av.

Det har vært en voldsom utvikling hos hobbyfotografer/akvarister de par-tre siste årene. Halvprofft utstyr koster bare en brøkdel av hva det pleide å gjøre.

Mener selv at det som skaper det største skille er bruk av ekstra lyskilder. Mange kjøper flotte kamerahus og gode makrolinser, men glemmer eller gidder ikke å skaffe seg eksterne blitzlamper.
Håvard Støre Andresen
Det er en viss tendens siden det har skjedd 2 av 3 ganger. Det blir sendt inn utrolig mange gode makrobilder av fisk, mens bilder av hele landskap er det litt færre av. Det har vært en voldsom utvikling hos hobbyfotografer/akvarister de par-tre siste årene. Halvprofft utstyr koster bare en brøkdel av hva det pleide å gjøre..

Ja, man kan jo si det er lettere å skaffe seg en fin fisk, et speilrefleks og knipse noen fine bilder av den enn å få et helt akvarium til å se lekkert ut - det synes i hvertfall jeg. ^^
Synes nå her på AF at det ofte er litt mer motivkonkurranse enn fotokonkurranse noen ganger. Begge deler skal telle såklart, men når skontabilder av spesielle motiv havner høyt opp så blir det litt snålt. Derfor er jeg mot demokrati :P
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap