1460liter på gigagøy triaden

har nå de siste to dagene fra morgen til kveld holdt på å sette opp en 1460liter på gigagøy(www.gigagoy.no) på lørenskog i regi av dyrego triaden... dette skal være klart i morgen(onsdag) hvor det hele åpner.. av utstyr har jeg brukt: 1460liter aqualine(260*80*70), prestige lystop 8*36w, prosa bord, 2*jæger varmekolbe, 63kg aragonite sand, 2* fluval fx5, 2*tunze nanostream og 30kg lace mix... pumpene har stått å gått i et akvarium i 3,5uke... akvariet skal man kunne se igjen som en romdeler på kafeterian.. tenkte jo ikke på å skylle sanda så som dere ser ut fra bildene skulle jeg kanskje tenkt på det..hehe... men det begynner heldigvis å bli veldig klart nå, så får håpe på at det er krystal klart i morgen... skal fylle opp akvariet med malawi... legger med et bilde av noen av de som gleder seg til å kose seg oppi dette karet også... hva syntes dere så langt??
Blir spennende å se resultatet "live" Frode!

Er du forresten ikke litt bekymret over unger som banker i akvariet osv. på et sånt sted?
det blir satt gjerder og planter rundt det i morgen, så det skal nok gå veldig bra... blir spennende å se hva håndverkerne har fått til rundt akvariet i morgen tidlig... tror det kommer til å bli meget bra
litt flere bilder
fortsatt litt grumsete, men er veldig fornøyd med resultatet...kunne tenke meg å fått det inn i stua men tror nok jeg skulle ha hatt litt problemer å få det inn i leiligheten min i 3.etasje..
FJ
kunne tenke meg å fått det inn i stua:) men tror nok jeg skulle ha hatt litt problemer å få det inn i leiligheten min i 3.etasje..

Gedigent!
Jeg kan overta karet når de blir lei det på Gigagøy, med mobilkran får jeg det lett inn via balkongen (hvis jeg kaster ut sjenken har jeg en ledig vegg også!).
Blir kjempe bra dette Frode. Men hvis du brukte caribsea aragoniten så skal den ikke skylles. Bare være veldig forsiktig når du fyller vann.

Rune
caribea sea sand er riktig hmmm.... hvor lang tid pkeier det å ta før det blir klart oppi der a rune?
endelig klarnet opp
er blitt nesten helt klart oppi karet nå
Var på gigagøy for noen uker siden, og da så jeg det (:
Ble SUPER fint!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap