Fotokonken juni 2007

Bidragene har begynt å komme inn Fritt tema!

15 bidrag er så langt kommet inn
19 bidrag er kommet inn til nå
Når skal dere begynne å ha tema? :P
Litt artig det også
Malin.P
Når skal dere begynne å ha tema? :P Litt artig det også :)

Tema har vi hatt tidligere, med ikke så altfor gode erfaringer mtp. deltakelse. Vi vil likevel forsøke dette igjen, men trolig ikke før utpå høsten.

23 bidrag er til nå kommet inn til denne runden. Fristen for innsending er søndag kl. 21!

Fristen for deltakelse går ut i kveld!

Ennå en kanonbra runde med suverene bilder.
Her blir det tett i teten, vil jeg tippe! Det betyr at din stemme kan være avgjørende for at ditt favorittbilde stikker av med seieren. Du bør derfor bare hive deg til å stemme
har stemt nåmange flotte bilder
Dette var en bra runde med gode bilder!

Husk å stemme!

81 AFere har avgitt stemme til nå i fotokonken
Åssen ser det ut i teten denne runden? Like tett som i tidligere runder?
Frank Angell
Åssen ser det ut i teten denne runden? Like tett som i tidligere runder?

Tja.... det er nok ikke så tett som sist runde. Heller ingen bilder som ennå helt utmerker seg i tetsbildet. Vanskelig egentlig å forutsi noe så tidlig i avstemningsperioden. Det er jo mange gode bilder med i denne runden og jeg regner med at den stillingen jeg ser nå kan endre seg totalt mot slutten
Det er ett svar jeg liker, at ingenting er avgjort før siste stemme er avgitt
Så kom igjen folkens, hiv solhatten og stem
Da passerte vi også nettopp 100 avgitte stemmer i Norges største akvaristiske fotokonkurranse! ... og det på Norges største akvaristiske nettportal

Det er heeelt gratis å stemme!

120 har til nå avgitt stemme i fotokonkurransen!

154 AF-brukere har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse Onsdag kl. 21 avgjøres det.

Jaja da er det 160 stemmer på fotokonken til nå i denne runden. Skal vi passere det magiske tallet 200 (Det hadde vært no det)

Andreas Bjørvik
Ikke lenge igjen nå før resultatet foreligger!!

Husk å stemme!

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap