Legge lyd/musikk på quick-time-film. Finnes det gratis programvare?

Jeg skal legge musikk på en film i quick-time format. Men vet ikke hvilken programvare jeg trenger. Noen som vet om noe gratis? Jeg har bredbånd, så størrelse spiller liten rolle...
Sikkert dumt spørsmål, men må slutt resultatet ditt være en quicktime fil det også, eller er det bare utgangspunktet som er det? Isåfall ville jeg bare konvertert den, og det er det masse gratis for å gjøre. Legge på lyd etterpå er jo da fritt frem i alt fra Windows Moviemaker til andre finurlige programmer.
utgangspunktet er en quick time fil... og resultatet må kunne vises på bolt.com, eller lignende...
Har du forslag til programvare som er gratis? Moviemaker er vel ikke det?
Jah! Fikk det til!
Det vanskeligste var faktisk å finne et program som kunne konvertere uten å slette mye av filmen. Måtte faktisk kjøpe et program...
Moviemaker følger jo med XP, regner med du fant ut det

Det finnes gratis også som konverterer det der, men de betalte er høyere i Google dessverre
Lastet ned en som var "gratis", men den konverterte bare en tredjedel av filen, så da gadd jeg ikke styre mer... betalte likegreit for å slippe å leite i evigheter... Det er vel sånn de skor seg, tenker jeg
Litt seint svar...
Kanskje i seneste laget, men jeg hadde nesten samme utfordring tidligere og fikk svar her. Programmet heter SUPER og konverterte helt ok GRATIS!
Ja, det er seint for min del, men det er OK at du skriver dette likevel, for da kan de andre som leser denne tråden få vite at det finnes flere alternativ
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap