Lage og selge kalender?

Forslag: Enn om dere i AF kan lage en kalender med vinnerbildene av fotokonken? For salg, altså? For å kunne produsere rett antall så kan dere f.eks ta i mot bestilling på forhånd.
Eller er det en dårlig idè?
Ideen er i og for seg fin den, men da er man avhengig av bildene i en mye større oppløsning enn hva de er innsendt i til fotokonken her på AF. Tenker man en kalender i f.eks. A4 så holder ikke 1000px til trykk. Det er jo ikke sikkert at bidragsyterne i fotokonken kan levere bidragene sine i større oppløsning.

Kanskje en kalender i postkortformat kunne vært noe. Da funker nok 1000px
Ot...

Fisken i nederste Venstre hjørnet... Hva slags art er det? Har du den Bjarne?
Håvard Støre Andresen
Ot... Fisken i nederste Venstre hjørnet... Hva slags art er det? Har du den Bjarne?


Jeg hadde denne, men jeg tror jeg gav vekk paret til Dag Fjeldstad i fjor høst. Muligens har han gitt den videre til Kåre Johan, men der er jeg enda mer usikker...

Bjarne;
dette har vel vært snakket litt om på det hemmelige bakrommet, og ideèn bør jo følges litt opp

Jeg synes det er en veldig god idè.
Hadde vel gått med A5 format og et pent design utenom, bildene har jo litt forskjellige størrelsesforhold. Synes det var en morsom ide jeg. Men man kan jo forsåvidt lage dette selv på diverse sites eller på printeren :P Dog ikke lov med andres bilder
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap