Hvor lang tid tar det fra et foto blir godkjent til det dukker opp i basen?

Har sendt inn mine første bilder til fiskebasen og fikk mail for noen dager siden om at jeg fikk godkjent to

I profilen min ligger begge bildene under "Se mine bilder i basene", men hvis jeg går inn i fiskebasen ligger de ikke der. Er det en feil et sted eller må jeg bare være tålmodig å vente litt til?
Jeg vil tro at det nok er en feil et sted. Holger får sjekke litt rundt så fikses det nok ...

Fortsett bare å sende inn bidrag til basene

Tror nok det er en bug et sted, ja

Jeg har sendt inn et bilde selv i dag, og fikk email kl 19:39 om at det nå var godkjent og publisert. Normalt pleier jo da bildet å være på plass når man får emailen om det, det har alltid vært slik før.

Men bildet jeg sendte inn av en Corydoras-art er ikke publisert enda, nesten tre timer senere.
Det høres bra ut

Er kjempefornøyd over at to av de første bildene tatt med mitt nye kamera ble godtatt til basen. Veldig inspirerende, så flere bilder kommer nok etterhvert

Husker en gang i et annet forum.. det handlet faktisk også om akvarier
Der ventet jeg en gang i over 3 mnd på å få godkjent og lagt inn en ny fiskeart.
Og ja, jeg purret.

(Måtte bare nevne dette hihihi)
Da er det visst ikke bare hos meg, Mona. Regner med at Holger får sving på tingene etterhvert

Vel, MC Darup, å vente i månedsvis uten å purre krever en mer tålmodig sjel enn meg
Jeg venter også på et bilde som har blitt godkjent. Det forrige jeg la ut kom på plass etter noen dager.
Tenkte at de ansvarlige for publisering sikkert har mye å gjøre om dagen, med tanke på alle de nye funksjonene som har tredd i kraft
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap