Tilbakemelding på bilder

Sitat av Bjarne: "Jeg vil gjerne oppfordre de som ikke kom med i denne runden til å poste sine bilder i forumet Foto & Film og der be om en tilbakemelding/kritikk til sitt bilde.
Alle som avgir stemme i fotokonkurransen oppfordres også til å kommentere/gi kritikk/omtale bildene som deltar. Det tror jeg fotografene vil sette pris på".
OK jeg prøver. Med så mange fine bilder skjønner jeg jo at jeg ikke kom med, men det hadde vært OK å få tilbakemelding.
Liten kommentar: Synes egentlig at fisken ser syk/rar ut, men det er nok fordi den svømmer (S-form).
Oppfordrer herved også andre til å sende inn også.
greit bilde det altså men tror nok ikke jeg ville stemt på det
Bildet er klart og fint - det trekker opp. Men vinkelen bildet er tatt fra, eller vinkelen på fisken... eller kanskje begge deler..... er litt rar - og fisken ser dermed deformert ut - noe som gjør at jeg forstår at utvelgelsesjuryen valgte å ikke la det komme med denne gangen.

Just my two cents worth.
Litt redigering, klippet bort det unødige rundt fisken, slik som den uklare fisken i bakgrunnen f.eks hadde gjort seg.
Takker og neier...
Ikke lett å ta et bilde av en fluoriserende fisk. Den blir som et speil; altfor lys på alle bilder. Derfor brukte jeg dette, fargen kom bedre frem på det.
Noen andre som vil sende inn bilde, da?
Ja, fargen kom meget godt frem på dette bildet, Shiramor

Tar gjerne imot kommentarer på mitt bilde også - selv om det kom med i konkurransen, vil jeg gjerne få tilbakemeldinger på hvilke forbedringer som kan gjøres.
Liz H
Ja, fargen kom meget godt frem på dette bildet, Shiramor :) Tar gjerne imot kommentarer på mitt bilde også - selv om det kom med i konkurransen, vil jeg gjerne få tilbakemeldinger på hvilke forbedringer som kan gjøres.

Flott bilde. Jeg ville tatt et tettere utsnitt, sånn at den svarte greia under fórtabletten blir borte. Dette kunne vært et artig bilde til basen, synes jeg...
Det var ingen dum idé shiramor - ville nok fremhevet fiskene bedre det
Grusen ødelegger sistnevnte bilde litt for meg, og begge to kunne hatt litt tettere utsnitt, men ellers har de fine motiver og farger.
Her er mitt bilde som ikke kom med denne gangen.
"Neontetra gjennom luftboble" var tittelen.
Hvorfor kalte du bildet "neontetra gjennom luftboble". Jeg ser ingen neontetra jeg.
Vises bedre på bildet i opprinnelig størrelse, blir forminsket på forumet
Men er da en rød og blå strek der
Liz H
Det var ingen dum idé shiramor - ville nok fremhevet fiskene bedre det :)

Enig med Aggi Mer fokus på fiskene.
Remi: Det var en artig idè Men som sagt var det vanskelig å se tetra`n. Med fare for at boblen kan bli uskarp så burde den vel vært forstørret noe, det er jo den som er i fokus. Planten er litt uskarp også, det hadde vært fint om de andre boblene også hadde vært skarpe. Jeg har villet beskjært bildet litt mer og fått vekk f.eks den trekanten nederst i høyre hjørne. Fin farge.
Bekager rotet med nickene damer. Det var sent...
Liz H
Bekager rotet med nickene damer. Det var sent... ;)

Og jeg som trodde jeg ble fullstendig oversett ;P
Tilfeldig bekjentskap
© RunarH
Reklame for plussmedlemskap