Noen som har HQ bilder jeg kan få bruke som Plakat?

Jeg vil gjerne ha følgende fisk:

En type pleco
SebraCiklide
En type corydoras
PalettCiklide
Ildhale
Scalare
Otocinclus


Hvis dere har noen fine bilder av noe annen fisk så bare send det også

Takk

Fint om noen vil sende bilde(r)
Hva skal du bruke denne plakaten til? Jeg tror ikke det er så mange som har lyst til å sende bildene sine rundt uten at de vet nøyaktig hva de skal brukes til.
Judosola
Hva skal du bruke denne plakaten til? Jeg tror ikke det er så mange som har lyst til å sende bildene sine rundt uten at de vet nøyaktig hva de skal brukes til.


Skal ha det på rommet
Hmm, jeg har palettciklider men ikke noen gode bilder av disse (har alt for dårlig lys). Jeg har ett bilde som jeg tror er mulig å bruke, men det er av noen saltvannsfisker så jeg vet ikke om du vil ha det (du kan se det her). Vil du ha det, send meg en e-post så sender jeg det i bedre oppløsning.
Judosola
Hmm, jeg har palettciklider men ikke noen gode bilder av disse (har alt for dårlig lys). Jeg har ett bilde som jeg tror er mulig å bruke, men det er av noen saltvannsfisker så jeg vet ikke om du vil ha det (du kan se det [URLBLOCK1]). Vil du ha det, send meg en e-post så sender jeg det i bedre oppløsning. :)


Tusen takk, men må takke nei er ikke så glad i saltvann ;D en nabo av meg skjønner du, han hadde tenkt til og gi meg 3++ plakater i bursdag som jeg kunne velge selv
Den er grei. Så snill nabo du har.
Judosola
Den er grei. Så snill nabo du har. :)


Ja, vi har reist til masse land sammen f.eks thailand og han jobber i Copy Cat da
Bare og legge inn Bilde(r) ) Vil du heller sende det på epost?
Pelle-1994@hotmail.com
Sendt noen bilder pr mail.... Lykke til!
Larsemann
Sendt noen bilder pr mail.... Lykke til!


Den er grei jeg har enda ikke fått noe men, men ;D
Har fått noen bilder men jeg vil ha flere så bare legg inn her eller send meg: Pelle-1994@hotmail.com
Tror heller du kan ta kontakt med folk som har bilder du liker, og spørre pent. Kan ikke skjønne det om noen har skulle ha noe i mot det.
Kesol
Tror heller du kan ta kontakt med folk som har bilder du liker, og spørre pent. Kan ikke skjønne det om noen har skulle ha noe i mot det.


Jeg har spurt noen men ingen svarer :S spurte for 4 dager siden liksom..
Noen som vil gi meg noen fine bilder?
Pelle-1994@hotmail.com eller bare legg dem inn her
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap