Råd om akvariefotografering - boks i front for å unngå refleksar?

Har nettopp tatt opp att akvariehobbyen etter laaang pause, og tenkte prøva meg på litt fotografering av det som er bak glaset. Har Canon D1Mark II /24-70l, tilgang på 100makro og masse lysutstyr som eg brukar i eine jobben min som kattefotograf. Har kikka gjennom trådane her og surfa gjennom Aquatic Photography Forum. Har framleis eit spørsmål om blending av frontglas:
Prøvde meg fram med ein liten softboks over og ein større 45/20 grader front, men uansett reint glas fekk eg refleksar. Tenkte laga til ein kasse med mørkt stoff eller liknande som ligg heilt inntil frontglaset og fotografera gjennom dette. Er det nokon som har erfaring med dette eller liknande oppsett? dersom det er erfarne akvaristfotografar som bur i Stavangerområdet vil eg gjerne [URL=mailto:roald@kongro.no]få kontakt [/URL]og sjå korleis de set opp lyskjeldene.

Legg ved eit første forsøk. Tatt med eksisterande lys, ISO 3200 RAW. Justert kvitbalanse i Capture One, resampla ned til 72dpi og kjørt USM i PS 200/0,2/0.
om polarfilter
Takk for svar. Har prøvd sirkulært polarfilter, men det tar ikke alt..
De fleste tar vel bilde med helt mørkt rom og litt på skrå inn i karet vil jeg tro. Synes ikke det blir merkbart så ofte faktisk.
biXen
De fleste tar vel bilde med helt mørkt rom og litt på skrå inn i karet vil jeg tro. Synes ikke det blir merkbart så ofte faktisk.


Takk for kommentar. Vel, det er jo ikkje eksisterande lys som er problemet, softboksane har jo 100x lys i høve til eksisterande, og lysflata frå desse er jo så stor at skråvinkel til flata uansett ikkje eliminerar problemet.
Det ser ut som du har mye erfaring med bilder. Noe som er bra.
Hvis jeg forstår deg riktig så tar du bilde av "Deg selv" som blir reflektert
i frontglasset. Det kan tyde på at lyset som er oppå akvariet står såpass høyt at du blir reflektert av det. Er jeg helt ute og kjører!
Hvis dette er tilfelle, prøv og sette armaturen/lyset helt ned til dekkglasset.
Det er vel det eneste jeg kommer på som kan lage speilbilde, pluss det er en fordel om det er mørkt i rommet.
Når jeg tar bilde prøver jeg så godt jeg kan og ta bilde så rett som mulig i forhold til frontglasset. Siden det blir mye lys fra blitzene så er ikke jeg plaget med speilbilde/refleks på bilde.

Andreas

PS: Du kan jo legge med et bilde
Paraplytesten
Andreas!
Det er refleksar frå softboksen, ikkje frå meg. Skal sjå om eg har eit pinleg eksempel... Dette frå papraplytesten.
Da er jeg med..

Roalden
Andreas! Det er refleksar frå softboksen, ikkje frå meg. Skal sjå om eg har eit pinleg eksempel... Dette frå papraplytesten.


Du bruker blitz på det bilde, og setter blitzen på samme måte som du fotografere katter, alså vekk fra akvariet. Stemmer det??
Hvis du har mulighet så kan du prøve og sette blitzen oppå dekkglasset. slik at du skyter lyset med i akvariet. Og da er det ikke nødvendig med paraply.
Jeg kan legge ved bilde av hvordan jeg gjør dette, Skal se om jeg kan gjør det i kveld en gang. Når jeg er hjemme fra jobb, hvis det er intresant da :P

Andreas Bjørvik
Andreas!
Takk for kommentar. Eg har tenkt å prøva med blitz på toppen, ser der det mange som brukar dette. Poenget med papraply/softbox på utsida i tillegg er å få letta opp tunge skuggar frå toppen og gje eit mjukare horisontalt lys i tillegg. Ein vanleg blits eller anna kompakt lyskjelde i front trudde eg ville gje for hardt lys og derfor uønska harde kontrastar som tek bort det fine spelet i fiskeskjella. Såg forresten på akvaria dine, mykje fint der. Kanskje eg kan ta ein tur innom når eg er på veg til dottera på Jæren?
Roalden
Andreas! Takk for kommentar. Eg har tenkt å prøva med blitz på toppen, ser der det mange som brukar dette. Poenget med papraply/softbox på utsida i tillegg er å få letta opp tunge skuggar frå toppen og gje eit mjukare horisontalt lys i tillegg. Ein vanleg blits eller anna kompakt lyskjelde i front trudde eg ville gje for hardt lys og derfor uønska harde kontrastar som tek bort det fine spelet i fiskeskjella. Såg forresten på akvaria dine, mykje fint der. Kanskje eg kan ta ein tur innom når eg er på veg til dottera på Jæren?


Takk for det. Det er bare og ta turen innom hvis du er i nærheten
Helst send meg en mail først da

Andreas Bjørvik
De fleste av de beste fiskebildene du ser er tatt med blitz fra toppen. Dette muliggjør å ta bilder vinkelrett mot glasset. Tar man bilder på skrå gjennom glasset får man stygge forskyvninger i fargene og proporsjonene. Dette er særlig synlig på fisk som er sorte og hvite. Anbefaler deg til å se på lysopplegget til Andreas.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap