Nytt canon kamerahus.

Begynner å bli på tide å skifte ut mitt Canon EOS20D med noe nyere. Det må være canon siden jeg har investert endel i objektiver.

Hva er hovedforskjellen mellom EOS450D og EOS40D?

40D kanskje? Test Men kommer vel en oppfølger til denne og snart..
Her er det litt om 450D ihvertfall..
Takk for linkene Asle

Det ser ut til å bli 40D. Passer utmerket at knappene er ganske like som på 20D.
Gå å prøv de.. så finner du fort ut forskjellen=) jepp jepp.. Kvaliteten er noe helt annet på et 40D enn et 450D .
Siden du har hatt et 20D regner jeg med at du klarer å bruke det også? Hva skal du ta bilder av?
Jepp.. Jeg hadde en periode 20D og det ble ganske nedtur å gå ned til 350D.. Det hjalp litt på følelsen å få på vertikalgrep på 350 men det er en helt annen følelse med de "større" kameraene..
Asle
Jepp.. Jeg hadde en periode 20D og det ble ganske nedtur å gå ned til 350D.. Det hjalp litt på følelsen å få på vertikalgrep på 350 men det er en helt annen følelse med de "større" kameraene..

det er jo et helt annet kamera enn et 350.. hehe.. Men smak og behag sikkert.. bruker man bare "standarknappene" så spiller det vel egentlig ingen rolle hvem man velger synes nå jeg da.. hehe..
Har man litt ekstra penger å legge i et kamera synes jeg du burde gått får nikon D2Xs... supert.. men kommer jo helt ann på hva du skal bruke det til
Sant nok det.. Kommer et 40D i hus her i løpet av høsten.. Men uansett så er det i mange sammenhenger ofte fotografen det kommer ann på og ikke kameraet ( har jeg erfart ved en del anledninger)
Men jeg skjønner ihvertfall helt klart at man har lyst til å gå for Canon når man har en del linser liggende..
Asle
Sant nok det.. :-) Kommer et 40D i hus her i løpet av høsten.. Men uansett så er det i mange sammenhenger ofte fotografen det kommer ann på og ikke kameraet ;-) ( har jeg erfart ved en del anledninger) Men jeg skjønner ihvertfall helt klart at man har lyst til å gå for Canon når man har en del linser liggende..

Godt skrevet..
Så enig så enig.. =)
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap