Spørsmål om fotokonkurransen og diverse

1. Hvor er linker der jeg melder meg på fotokonkurransen?

2. Kan jeg ta bra bilder med et Nikon Coolpix L18 Black?

3. Hvis et bilde jeg har tatt kommer med i konkurransen, kan jeg bruke det som avatar eller bilde til annonser etter konkurransen er ferdig?

4. Kan andre bruke bilder som jeg har tatt til egen avatar og annonser?
1. ligger på hovedsiden.

2. vet ikke.

3. ja

4. ikke hvis du har tatt bildene selv. opphavsretten.
Takk for svar, men fikk egentlig ikke noe konkret svar på -Hvor jeg melder meg på fotokonkurransen-. Jeg vet hvor linken til konkurransen er, men det står ikke -hvor- jeg -sender inn bilde- Håper noen kan svare på det.
Hei hiver meg inn her for å spørre litt selv jeg.
Venninna mi vant fotokonkuransen i november, men fordi hun bor i england for tiden har hun overført premien til mitt navn slik at det blir sendt til meg.
Det jeg lurer på er hvordan alt dette egentlig fungerer?
Hvordan vet butikken at jeg som bestiller bruker gavekort?
Nå regner jeg med at de pengene er til portoen og slikt oxo, hvordan vet jeg at det er inkludert porto??

Som de fleste skjønner er ikke jeg akkurat noen raser når det gjelder å handle over nett, så det ville vært fint med litt hjelp. Kjedelig om jeg skulle gjort noe feil i bestillinga til min venninne.
Karinis
Takk for svar, men fikk egentlig ikke noe konkret svar på -Hvor jeg melder meg på fotokonkurransen-. Jeg vet hvor linken til konkurransen er, men det står ikke -hvor- jeg -sender inn bilde- ;-) Håper noen kan svare på det.


du kan bare sende inn bilde fra ca 1. til 10nde i hver måned som konkuransen pågår (var ingen i juli i år) det er link til høyre for forumet den tiden konkuransen er åpen
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap