Mitt første skikkelig bra !

fikk lånt et vanntett digitalkamera med fiskemotivinnstillinger, tok ganske så mange bilder som jeg for en gang skyld ble fornøyd med, dette ble min favoritt.


hva syns dere?
Jeg ingen fotoekspert *s*
Men jeg synes bildet er flott *S* Hvaslags fisk er det?

Også en Mona *S*
Wow, for en feit fisk! Synes at den får godt med mat, hehe..

Sikkert artig med undervannskamera :p
hehe, den er ikke underernært den nei, men utrolig aktiv.undervannskamera var genialt, fikk ikke blitz å refleksjoner tilbake av glasset, å mye klarere bilder, fleste parten av fiskene var nysgjerrige å måtte sjekke hva det var som kom ned til dem, med unntak av noen skvettlapper.

det er siamesisk algespiser.
Der fanget du fisken inn bra!!!

Supert uttrykk på SAEn altså!

Om du nå fikser det litt i et bilderedigeringsprogram, øker kontrasten litt , samt fargestyrken, så er det bare å smelle det inn til fiskebasen

Blir knall det der!
Utrolig fint bilde
Da blir det vanntett digitalt kamera på ønskelisten min til neste bursdag
takker for flotte tilbakemeldinger, kjempegøy

sånn redigering kan jeg ingenting om så lar det forbli på amatørstadie jeg,men hiver ut et litt morsomt bilde til jeg
newfish
det er siamesisk algespiser.


Synes jeg skimter en "mini-sugemunn"? I såfall er det ikke siamesisk algespiser, men en "kinesisk algespiser".
Liz H
[QUOTE=newfish] det er siamesisk algespiser.


Synes jeg skimter en "mini-sugemunn"? I såfall er det ikke siamesisk algespiser, men en "kinesisk algespiser".

Nei, ser det nå at det ikke er en SAE, men en FF. Den har jo den lyse stripen over den sortet
Hvilket kamera er det du bruker?
Hvis det er sugemunn på den julnil, er det ikke FF heller.
Men trådstarter må nesten oppklare dét.

Utrolig hvor klart bildet ble når det er tatt under vann
vet ikke hva kameraet heter, helt vanlig standard digitalt kamera lånt av svigermor som jeg tilfeldig husket hun brukte i sjøen sist sommer. spurte fort om å få låne det da

jeg er ganske ny ennå i hobbyen min, så når jeg overtok fiskene (2 siamesiske algespisere) for 2 mnd siden så tror jeg på det. men er det noen som kan bekrefte at det er en aen så blir det satt pris på. man lærer så lenge man lever.
fisken er foressten godt over 3 år
Hvis du får til å ta bilde fra siden på denne fisken, er det lettere å gi deg et sikrere svar. Enda bedre om du får til et undenifra, men dét er vel kanskje litt vanskelig å få til?
Canon Powershot D10 undervannskamera - kan altså brukes under vann og det er sannsynligvis det kameraet det er snakk om i denne tråden

Jeg sitter med det kameraet selv her akkurat nå, for sønnen min ønsker seg det til bursdagen og han fyller år senere denne uka Har ladet det og satt inn minnekort for han, så han kan ta det i bruk med en gang på bursdagen.
Jeg er veldig spent på å se kameraet i bruk under vann.
det var ikke det kameraet, er nok et eldre ett. skal finne ut av det i kveld når jeg stikker til svigermor en tur, men ganske sikker på at det er et canon.
olympus sw850 shock+waterproof 8 megapixel som er brukt
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap