Akvarieum

hva synes dere om mitt nye akvarium på 967L håper på svar. var tidligere et saltvannsakvarium men blir ferskvann når jeg får skiftet ruten i akvariumet
Dæven... Dette kommer til å bli et skikkelig praktmøbel ;D
hehe takker. ja det var derfor jeg kjørte 175 mil for å¨hente det steinkjer til stockholm gler meg til å sette inn ny rute i morgen
stiajo
hva synes dere om mitt nye akvarium
Næ, ikke noe særlig bare send det til Tromsø så blir du kvitt det.

Spøk til side , kjempeflott kar! Er det også sump, overrenning, lys osv med det?
hei hehe.nei det var ikke med utsty på det var med lys å noe annet som jeg ikke vet hva er. men bryr meg ikk for jeg får ikke bruk for det ettersom jeg skal bruke det som ferskvann
Det er mange ting som kan brukes om hverandre når det gjelder salt / ferskvann, f eks lys, ulike filtre, sump osv.
oki er ikke så inne på saltvann jeg så. har et slags overenings greie med rør som gies bort hvis noen har lyst på det
Gleder meg til å se hvordan dette akvariet blir etter at det er innredet!
Gratulerer! Høy siklefaktor
Fint skap, er det hjemmesnekret eller standard til akvariet?
hei... det er hjemme snekkret jah.... er ikea skap dører, som er kappet å tilpasset
*musunnelig* Gratulerer dette må vi få flere bilder av
Hehe Tusen takk kommer flere bilder etter hvert... men første prioriteten er å få skiftet ruten som har sprokket... men d blir
Mere bilder
for mere info skjekk facebook Stian A Johansen
Oppdatering
nesten færdig med bakrund nå tørr ikke å gjøre mere nå før silicon er tørr
Holder på å fylle akvariumet
da holder jeg på å fylle akvariumet for første gang dette tar LANG TID
alt er tett så langt 32cm altså snart 450L i akvarumet 32cm at skummelt. krible i magan jah
Ho...ho.... Spenning stiger!
Gratulere så mye med et så flott og så stort akvarie.
så hvordan jekk det? har du drukna? hehe
Hei
hehe nei sitter faktisk tørrskodd enda så alt er bare kjempe bra
oki, så hvor er bildene av karet oppe og kjøre da?
Hei
hehe kansje på tide med noen bilder jah. har vært på ein tur så jeg har ikke hatt så mye tid i siste men nå er bildene hær..flere bilder på neste side...håper på masse komentarer
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap