- Hjem
- Forum
- Foto & Film
- Canon e510
Canon e510
Postet 10.01.12 kl 18:40
Postet 10.01.12 kl 19:36
Postet 10.01.12 kl 20:49
Inaktiv bruker
Det er vanskelig uansett kameratype :0) Men, jeg bruker Canon EOS 550D både til å ta bilder og filme med. Det blir skarpt nok kun ved manuell fokus, så det er ikke akkurat helt enkelt.
Det er enklere å få til bra filmer enn det er å få til bra bilder av akvarium/fisk. Fiskene rører seg alt for mye og raskt til at jeg greier å få til bra bilder, så sant de ikke sitter stille og "sover". Det er også en fordel om det er kveld/mørkt i rommet når man filmer eller tar bilder.
Det er enklere å få til bra filmer enn det er å få til bra bilder av akvarium/fisk. Fiskene rører seg alt for mye og raskt til at jeg greier å få til bra bilder, så sant de ikke sitter stille og "sover". Det er også en fordel om det er kveld/mørkt i rommet når man filmer eller tar bilder.
Postet 10.01.12 kl 21:01
jeg trivs best med en fast linse jeg har til mitt speilrefleks.
det tar inn MASSE lys og det blir syl skarpe bilder selv av de raskeste fiskene =)
ellers så syns jeg macro linser er kjempe kjekke til å ta bilder av reker og maller som står helt i ro :P
men du kan prøve full automatisk innstillingen :P den e jeg glad i.
det tar inn MASSE lys og det blir syl skarpe bilder selv av de raskeste fiskene =)
ellers så syns jeg macro linser er kjempe kjekke til å ta bilder av reker og maller som står helt i ro :P
men du kan prøve full automatisk innstillingen :P den e jeg glad i.
Postet 10.01.12 kl 22:17
Postet 10.01.12 kl 22:27
Postet 10.01.12 kl 22:37