- Hjem
- Forum
- Foto & Film
- Corycam
Corycam
Inaktiv bruker
Jeg sitter og vurderer å kjøpe meg et Web kamera (Tråløst) som jeg kan bruke til og filme i 128L men jeg trenger et Tråløst kamera som filmer dag og natt.
Og jeg vet ikke hvordan jeg setter opp en side som kan vise det Online.
Er det noen som har tips?
Kamera og nettside som tilbyr online live videostreeming.
Og jeg vet ikke hvordan jeg setter opp en side som kan vise det Online.
Er det noen som har tips?
Kamera og nettside som tilbyr online live videostreeming.
Postet 24.01.12 kl 00:53
Postet 24.01.12 kl 00:58
Inaktiv bruker
JA, eller på ferie. Se om fiske passerne gjør jobben. :P 3 uker på Gran Canaria uten fiskepass går ikke... :P
Postet 24.01.12 kl 01:04
Postet 24.01.12 kl 01:08
Endret: 24.01.12 kl 01:10
Postet 24.01.12 kl 01:09
Inaktiv bruker
HEY! Fant det! Hm, her må det spares og prøves... Men så til neste sak, HVORDAN få det publisert på nett?
Postet 24.01.12 kl 01:18
Postet 24.01.12 kl 01:27
Inaktiv bruker
miloSånn som Tor fortalte det så var det ganske lettvint, uten at jeg husker hvordan. Men mener at alt det der var med i instalasjonen som fulgte med... Og det er 2 veis lyd på det også....
Prate med fisken... XD ahahah Ja, eller de som mater den da. :P
Postet 24.01.12 kl 01:29
Inaktiv bruker
Postet 24.01.12 kl 09:45
Jeg husker jeg drev og knotet med noe samme opplegg for en stund siden (men ikke til akvariet) - det var blant annet om å gjøre å kunne streame dette online, og det finnes noen softwares for dette. Husker ikke helt hvilke navn de hadde, - men jeg tror det var yawcam.com jeg endte opp med.
Det var også noe med at man måtte stille inn ruteren e.l for å kunne streame dette men jeg kom aldri så langt. Tror jeg må sette meg ned og lære dette igjen, men jeg tror alt står beskrevet på nettsiden deres uansett, men det kan hende du kan dette allerede?
Det var også noe med at man måtte stille inn ruteren e.l for å kunne streame dette men jeg kom aldri så langt. Tror jeg må sette meg ned og lære dette igjen, men jeg tror alt står beskrevet på nettsiden deres uansett, men det kan hende du kan dette allerede?
Postet 28.01.12 kl 00:17
Inaktiv bruker
Kult. da lærte jeg noe nytt. Jeg sitter og ser på fiskene da tenker jeg at det blir kult når vanen er oppe og går.
Postet 28.01.12 kl 00:29