- Hjem
- Forum
- Foto & Film
- Du Tanganyika..? :D
Du Tanganyika..? :D
Postet 01.03.06 kl 22:50
Har sjekket fiskebasen, og dere har bilde av alle mine der...
MEN:
Så fort jeg får tak i gromfisken, N. Caudopunctatus... Da rigger jeg opp fotoutstyret foran karet med forsyninger for noen dager, samt sovepose for DA skal det fotograferes!
(Har vurdert prøve dette i fiskebutikken, men slo det fra meg da jeg skjønte at de kom til å kaste meg ut ved stengetid)
MEN:
Så fort jeg får tak i gromfisken, N. Caudopunctatus... Da rigger jeg opp fotoutstyret foran karet med forsyninger for noen dager, samt sovepose for DA skal det fotograferes!
(Har vurdert prøve dette i fiskebutikken, men slo det fra meg da jeg skjønte at de kom til å kaste meg ut ved stengetid)
Postet 02.03.06 kl 16:43
Postet 02.03.06 kl 16:49
Postet 02.03.06 kl 19:28
Postet 02.03.06 kl 21:30
TanganyikaBilde til fri benyttelse i basen. Lykke til Atle
Ausgemerkt!
*vil ha flere* Vi kan lokke med fine medaljer!!
Postet 02.03.06 kl 22:14
Postet 02.03.06 kl 22:15
Postet 02.03.06 kl 22:57
Postet 03.03.06 kl 12:44
Den står på listene til Krizoo, men der var den utsolgt for øyeblikket.
De skulle oppdatere i helgen, da de hadde fått inn mye nytt.
Han jeg pratet med, foreslo at jeg kunne ringe igjen i begynnelsen av april, for da skulle de bestille fler. De har en løpende avtale med en leverandør i Sverige som også driver oppdrett av disse, så det er muligheter der etterhvert.
Den står også på listene til Santron, men de sender ikke, så før jeg ringer dem, vil jeg finne ut om det er mulig å komme seg dit med offentlig transport. Det blir liksom helt "høl i hue" å skulle leie en bil for å få fisken 14 dager tidligere enn hos Krizoo.
(selv om jeg er troendes til det også - så lenge det er fisk inne i bildet
De skulle oppdatere i helgen, da de hadde fått inn mye nytt.
Han jeg pratet med, foreslo at jeg kunne ringe igjen i begynnelsen av april, for da skulle de bestille fler. De har en løpende avtale med en leverandør i Sverige som også driver oppdrett av disse, så det er muligheter der etterhvert.
Den står også på listene til Santron, men de sender ikke, så før jeg ringer dem, vil jeg finne ut om det er mulig å komme seg dit med offentlig transport. Det blir liksom helt "høl i hue" å skulle leie en bil for å få fisken 14 dager tidligere enn hos Krizoo.
(selv om jeg er troendes til det også - så lenge det er fisk inne i bildet
Postet 03.03.06 kl 15:40