Hoi.
Jeg har både vanlig willisii og "lucens" typen. Er veldig usikker på hvordan de skal stelles, den ene ikke "lucens" har blitt stor og vokser bra og har ekstremt grønne blader, MEN de har svarte små prikker på kantene mange av dem. Forstår disse vokser sent, og vet ikke om jeg skal separere den og lage en gruppe eller bare la den stå. Og hvordan jeg fikser det svartprikkete greiene. (det er den som er hovedbildet på plantebasen sin side for planten)
Når det gjelder "lucens" typen så har jeg 3 av disse, de står som grupper. Den ene har blitt utrolig fin og tett. Men ser nesten litt for tett ut, vet ikke hvordan jeg skal "luke" disse. Dra opp hele greia og plante mer spredd eller hva? Har også en av dem som bare henger og slenger, denne flytta jeg en gang (med hele sanden og røtter under) men glemte å legge næringstablett i sanden ved den tror jeg, har det så mye å si?
Har som nevnt sand som subtrat, planta litt bunntabletter første gang, men ikke etterpå, plantene vokser som fy ellers egentlig. LifeGlo og Sunglo med 10 timer daglig lys.