Noen tips?

Hei, er det noen som har noen tips om hvilke planter jeg burde kjøpe? Jeg trenger planter som tåler litt og som ikke er av den dyreste sorten. Jeg trenger også flyteplanter, noen som er lett å få tak i, trenger flyteplanter sånn at yngelen kan gjemme seg! Trenger også tips til "gress" på bunnen, syns dette er kult, for jeg har aldri sett sånn før, trenger noe som ikke er vanskelig å få tak i!

Takker for svar!
vallisinera familien er ganske greie planter søk etter dem og se om de er noe for deg du
Re: Noen tips?

Hva slags fisk vil du ha i karet? Jeg syns det fint om fisk og planter kommer fra samme verdensdel, det blir en sammenheng.

Lurt å ha noen hurtigvoksende planter for å holde algene unna sjekk plantebasen.
Fru Niska
Hva slags fisk vil du ha i karet? Jeg syns det fint om fisk og planter kommer fra samme verdensdel, det blir en sammenheng. Lurt å ha noen hurtigvoksende planter for å holde algene unna sjekk plantebasen.

Jeg har fisker. Men trenger nye planter.

Jeg har neontetra, svart neontetra, ancistrus (oppdrettsvariant), black molly, guppy.. Vet du noen planter?
Inaktiv bruker
Hornblad er jo rimelig hurtigvoksende og skal visstnok virker preventivt mot alger!
Jeg, personlig, har blitt veldig glad i Anubias plantene! Koster vel en lapp per plante, men de er utrolig sterke og tøffe.
De eneste plantene hos meg som har overlevd etthvert angrep av sultne fisker, svartedauen (kom i fjor sommer), div alge.angrep og pestsnegler.
Og jeg får avleggere.
Sterke farver, greie å ha med å gjøre, men de er jo saktevoksende da.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap