- Hjem
- Forum
- Stell og krav til planter
- lysrør, som passer til planter
lysrør, som passer til planter
Postet 01.04.07 kl 19:15
Postet 02.04.07 kl 12:08
Endret: 02.04.07 kl 12:09
Postet 02.04.07 kl 12:26
Postet 02.04.07 kl 21:33
Jeg antar at det er ett 15W rør (438mm) du har i armaturet?
Her er utvalget av rør bredt.
Selv ville jeg brukt ett rør som heter Life-GloII som leveres av Hagen. Dette er ett daglsysrør, på 6700K, med meget gode fargegjengivelser. Har LG rør i de fleste kar, og er svært fornøyd.
Røret er ikke det billigste på markedet, på langt nær. Men for min del, er det absolutt verdt pengene
Her er utvalget av rør bredt.
Selv ville jeg brukt ett rør som heter Life-GloII som leveres av Hagen. Dette er ett daglsysrør, på 6700K, med meget gode fargegjengivelser. Har LG rør i de fleste kar, og er svært fornøyd.
Røret er ikke det billigste på markedet, på langt nær. Men for min del, er det absolutt verdt pengene
Postet 03.04.07 kl 14:18
takker
takk for svar men skjønner ikke no av d k greiene men det kan være d samma.
skal se hva jeg finner
skal se hva jeg finner
Postet 04.04.07 kl 12:20
Postet 04.04.07 kl 12:22
flytende gjødsel
trenger mere av det så jeg bare lurer på om hva som er best.
jeg så at kjetil brukte master grow (vis noe heter dette) vet noen om en butikk som har denne.
jeg så at kjetil brukte master grow (vis noe heter dette) vet noen om en butikk som har denne.
Postet 07.04.07 kl 18:59
TMG, eller Tropica Master Grow, er en av de bedre ferdige plantenæringene. Trenger litt ekstra med jern, ellers ganske OK.
TMG har endret navn (og etikett på flaska) til Tropica AquaCare PLANT NUTRITION flytende.
Husk at du ikke skal ha + utgaven. Denne inneholder fosfat for nitrat, noe du ganske sikkert har mer enn nok av i vannet til at plantene greier å forbruke alt
TMG har endret navn (og etikett på flaska) til Tropica AquaCare PLANT NUTRITION flytende.
Husk at du ikke skal ha + utgaven. Denne inneholder fosfat for nitrat, noe du ganske sikkert har mer enn nok av i vannet til at plantene greier å forbruke alt
Postet 07.04.07 kl 19:07
takk angell
takk for svar angell du er en engel til å svare, og jeg vet jo at jeg kan stole på deg. fått mye bra svar fra DEG
Postet 07.04.07 kl 21:24