- Hjem
- Forum
- Stell og krav til planter
- Får ikke andematen til å formere seg...
Får ikke andematen til å formere seg...
Dette er sikkert en av de mest sjeldne trådene på forumet :P
Jeg får altså ikke andematen til å formere seg. Jeg hadde oppi en liten neve for ca en måned siden. De forsvant en etter en og for to uker siden var det bare en eller to igjen. Det har da vært ca en igjen hele tiden frem til for noen dager siden da denne forsvant helt. Jeg mistenker at eplesneglene kan ha spist dem, men jeg tviler litt på det. Hva annet kan være galt? Hvis noen vil vite vannverdiene så er nitritten på 0, ph 7.3, kh 3.0 og gh 10. Dyr i karet er guppy, amanoreker og eplesnegler. Andre planter er vasspest og javamose.
Jeg får altså ikke andematen til å formere seg. Jeg hadde oppi en liten neve for ca en måned siden. De forsvant en etter en og for to uker siden var det bare en eller to igjen. Det har da vært ca en igjen hele tiden frem til for noen dager siden da denne forsvant helt. Jeg mistenker at eplesneglene kan ha spist dem, men jeg tviler litt på det. Hva annet kan være galt? Hvis noen vil vite vannverdiene så er nitritten på 0, ph 7.3, kh 3.0 og gh 10. Dyr i karet er guppy, amanoreker og eplesnegler. Andre planter er vasspest og javamose.
Postet 30.10.08 kl 09:18
Postet 30.10.08 kl 09:59
Postet 30.10.08 kl 10:21
Postet 30.10.08 kl 10:44
Postet 30.10.08 kl 11:21
Postet 30.10.08 kl 11:54
Postet 30.10.08 kl 14:49
Hva med pistia da?
JEg har noen andreflyteplanter som jeg synes er finere en Andemat, Pistia
Denne spiser ikke sneglene opp. Ikke blir den for stor heller (dvergtypen) og sprer seg sånn passe fort. hvis du vill så kan jeg sende noen.
jeg bruker å sende med brevpost. og pakke intill 1 kg koster 56,-
bare si ifra så kan jeg sende en god startpakke
Denne spiser ikke sneglene opp. Ikke blir den for stor heller (dvergtypen) og sprer seg sånn passe fort. hvis du vill så kan jeg sende noen.
jeg bruker å sende med brevpost. og pakke intill 1 kg koster 56,-
bare si ifra så kan jeg sende en god startpakke
Postet 31.10.08 kl 09:21
Postet 31.10.08 kl 09:41