Jbl plantenæring

Hei! Jeg skal til å kjøper plantenæring fra JBL og har hørt at næringskulene skal vare i ca 1 år. For det første: Stemmer dette?

Og så lurer jeg på hva som er forskjellen på "de 7 kulene" og "de 7+13 kulene"?

Ser at 7+13 koster dobbelt av de 7. Betyr dette at de er bedre eller at det er 20 stykker?
bumpettibump

Non som har noe erfaring med disse?
Jeg har brukt disse i 10mnd nå er svært fornøyd. Nå har jeg bare kjøpt den lille pakken men vil tro at den store kun inneholder flere. Altså ikke et annet produkt.

BB John
Det er 20 kuler i den store (egentlig teit å kalle den for 13+7 istedet for å bare ganske enkelt si 20! Hehe). Ellers er de akkurat det samme.

Mathias: jeg bruker disse, og du har jo sett sverdplantene mine
Jepp, den største pakken inneholder bare flere kuler. Merkelig benevnelse på produktet synes nå jeg da.

Begynte å bruke disse i sommer og er foreløpig godt fornøyd. Har enda ikke hatt behov for ettergjødsling så de varer ihvertfall mye lenger en Tetraplantcrypto-tablettene som jeg brukte tidligere. I tillegg så har jeg mistanke om at crypto-tablettene "lekker" næring til vannet i og med at jeg har hatt oppblomstring av trådalger når jeg har brukt disse. Kulene fra Jbl har derimot ikke gitt noe sånt.

Om de virkelig varer et helt år gjenstår å se siden mine, som sagt, ble tatt i bruk i sommer.

Forresten så er disse kulene temmelig store så bunnlaget bør ikke være for tynt om de skal brukes.
ElinH
Det er 20 kuler i den store (egentlig teit å kalle den for 13+7 istedet for å bare ganske enkelt si 20! Hehe). Ellers er de akkurat det samme. Mathias: jeg bruker disse, og du har jo sett sverdplantene mine :-)

Ja, de var nettop det. Har enkt å få slike sverdplanter som deg!
Jeg forstod ikke helt når det stod 13+7.. Tenkte at det var 7 ordentlige og 13 små extra eller noe slikt

Desverre har de ikke de inne på lager nå men jeg får bestille senere!
Her står det at varer ett helt år osv. Jeg visste jeg hadd lest det ett sted ller at noen hadde sagt det til meg!
Ja, de skal visstnok vare et helt år, men jeg vet ikke om det er 100% riktig. Det jeg vet er at jeg plantet om på noen kar og da hadde kulene vært der i mange måneder, og når den kom frem igjen så var den ikke halvert i størrelse enda. Så om det kanskje ikke er nøyaktig 12 måneder så tror jeg faktisk ikke at det er langt unna
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap