Hc cuba vokser rart

Hei, i mitt fluval edge har eg eit par Hc cuba "stengler". Desse er tatt frå eit anna kar. Under sanden har eg slike jord"plater" som skal gi næring til planter. Ut i frå kva lys det er i Edgen rekna eg med ein rask død på Cubaen, men dette har ikkje skjedd. Dei øverste blada vart gule etter ei veke, men dette har no kome seg.

Problemet er at han veks rett oppover! Og det blir rundt 1,5 cm mellom bladpara på stengelen. Nokre plassar har det kome nye skudd ut frå stengelen, men ingen nye "skudd" i sanden ved sida av planta.

Nokon som veit kva dette kan kome av?
Dette kommer nok av lav lysintensitet. Plantene bruker energien på å strekke seg oppover mot det lille lyset som er og derfor blir det også lengre avstand mellom bladfestene på stilken. Det samme skjer med stueplanter når de får for lite lys.

Høyere lysintensitet gir lavere og mer kompakte planter.
Når planter strekker seg oppover er dette som oftest pga lav CO2 metning eller begrenset lys. Gjerne en kombinasjon av begge. Den prøver å strekke seg nærmere lyset og over vannet for å få tak i atmosfærisk CO2.

Denne planten er og en av de få som er anbefalt plantet med litt steinull på røttene. Dette fordi den ellers kan være svært vanskelig å få rotfeste på.
Takk for svar. Har i dag bytta ut dei orginale spottane med eit par LED lys, så får håpe det hjelper.
klipp dem korte med saks..
Tilfeldig bekjentskap
© ThorG
Reklame for plussmedlemskap