Slitne planter


Jeg sliter med å holde plantene mine fine, har anubis, og mye javabregner. Anubis holder seg sånn nogenlunde bra, og javabregne tildels også, men for det første blir de spist på tydeligvis, jeg har praktbotia, scalare, SAE, og maller, det ser ut som noen faktisk spiser på plantene også anubisen, har noen tips om enkel planter å holde, og har også tenkt å besille pr. nett, men trodde webzoo hadde planter men fant ingen på siden dere, noen andre nett butikker som selger planter?
Inaktiv bruker
Du har jo http://www.aquamanias.no på Kløfta...
www.akvariekjellern.no Der kjøper jeg planter. Veldig godt fornøyd
takker for begge tipsene, de skal sjekkes ut
Maller kan være glad i store "bladplanter", merker her selv godt forskjell på sverdplanter hvis jeg ikke mater nok (i deres øyne :p). Da går det hardt ut over de
Men anubias er vel ganske hardfør.. ikke vært borti at de fiskene der har spist opp den.

Et par bilder av plantene kan kanskje være til hjelp

Her er to forskjellige anubis rester , den ene er angrepet på en anne måte enn den andre, det er også to forskjellige akvarier. Det ene med flere store maller enn det ene, og ett av dem har heller ikke praktbotia, men SAE i begge. Det med med herpet anubis har tre stk store maller og 11 praktbotia og scalarer
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap