Hc cuba emersed - fra grøt til plante?

Har klippet plenen med HC Cuba og tenkte å prøve et lite eksperiment. Har lagt "grøten" av HC i bokser med jord for å se om jeg får noe av det til å slå rot.
Får nå sjå hvorfan dette går, blir litt overasket hvis det funker
Detta ser ut til og skulle funke! Er det lokk på boksene? Det er nok viktig for og holde på fuktigheten, men de må ikke være helt tette for da vil det mugne! Prøvde selv noe slikt og satte i vinduskarmen, og det funka fint. Men jeg gjødsla og litt...
Lykke til, og god jul
Pål
Pål sine fisker
Detta ser ut til og skulle funke! Er det lokk på boksene? Det er nok viktig for og holde på fuktigheten, men de må ikke være helt tette for da vil det mugne! Prøvde selv noe slikt og satte i vinduskarmen, og det funka fint. Men jeg gjødsla og litt... Lykke til, og god jul :) Pål

Har gjort det før, men da har jeg plantet på samme måte som i akvariet. Holder en knapp på at det funker selv og hvis det gjør det blir det mye HC framover

God jul til deg også!
Vil bare si at dette funket fint. Noe visnet, men en del slo rot og vokste.
Spennende! Når du har mye av denne emerse formen av planta, og den er frodig og fin: kunne du kanskje vært interessert i å selge meg noe? Om noen uker eller måneder.
Planter
Spennende! Når du har mye av denne emerse formen av planta, og den er frodig og fin: kunne du kanskje vært interessert i å selge meg noe? Om noen uker eller måneder.

Jeg var kanskje litt for rask til å skrive dette, jeg mente ikke å mase.
Men de eksemplarene jeg, en sjelden gang, har sett til salgs i butikk har vært gule og skrantne.
Bare hyggelig det Blir en stund til jeg har mer enn til eget forbruk, men skal si i fra!
Skranten HC kommer seg ofte fort med nok lys og CO2 etter min erfaring.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap