- Hjem
- Forum
- Stell og krav til planter
- Tropica Master Grow
Tropica Master Grow
Postet 29.01.06 kl 20:09
Postet 29.01.06 kl 20:27
Postet 29.01.06 kl 22:09
Postet 29.01.06 kl 22:29
Kaster meg inn for å få med meg dette. Må visst ha det inn med teskjeer:
Beregner dere ut fra hele akvariestørrelsen, eller kun det vannet dere erstatter ved delvannsskifte.
Jeg har kun gjort det siste siden jeg starta med denne typen plantegjødsel.
Det står at det inneholder jern også. Blir det nok eller må en bruke ekstra jerntilskudd i tillegg?
Beregner dere ut fra hele akvariestørrelsen, eller kun det vannet dere erstatter ved delvannsskifte.
Jeg har kun gjort det siste siden jeg starta med denne typen plantegjødsel.
Det står at det inneholder jern også. Blir det nok eller må en bruke ekstra jerntilskudd i tillegg?
Postet 31.01.06 kl 15:20
alt dette er også diskutert i en annen tråd på forumet..RuthA e BakkKaster meg inn for å få med meg dette. Må visst ha det inn med teskjeer: Beregner dere ut fra hele akvariestørrelsen, eller kun det vannet dere erstatter ved delvannsskifte. Jeg har kun gjort det siste siden jeg starta med denne typen plantegjødsel. Det står at det inneholder jern også. Blir det nok eller må en bruke ekstra jerntilskudd i tillegg?
for og si det sånn så kjører jeg et lite 63l plantekar på romet som jeg kjører med tmg der bruker jeg ca 5dobbelt av anbefalt tmg dose for at plantene skal bli lykkelige for det meste elatine triandra
Postet 31.01.06 kl 15:37
Postet 31.01.06 kl 15:44