Innrednigen i Malawi karet mitt, smart løsning.

Har satt opp 120liters Demasoni kar idag og har tenkt lenge på en måte å lave masse huler og krypinn til fiskene mine. Dette løste jeg helt genialt, etter egen mening hvertfall...hehe. Jeg brukte plast rør og rør benn, som jeg borte hull i, forskjellige diameter. Har også samla inn skifer ships på flise butikk så det hadde jeg nok av. Pluss selvfølglig biltema sand! Borte hull i noen av skiferen, trakk plantene gjennom det hullet sånn at ikke fisken klarer å rive dem opp!

Og her er en bilde serie:
Kjempesmart! Fiskene kan gjemme seg bort i flotte ganger som er stygge i utseende, men de synes ikke...
mArTii =)
[B]Kjempesmart![/B] Fiskene kan gjemme seg bort i flotte ganger som er stygge i utseende, men de synes ikke...


Takker! Jeg er sikkert ikke den første, men jeg syntes det var en god ide for da slipper jeg jo å bygge steiner i høyden! Har i tillegg kuttet av biter av røret på ca 1cm, og dem stappet jeg inn i hoved røret sånn at gangene er litt blokkerte, da kan flere fisker benytte samme røret
Dette ble veldig bra Alexander! Gleder meg til Tirsdag da jeg kommer nedover.
hæ? har jeg rett ved at du har gjemt masse rør under steinene som et "grotte system" de kan gjemme seg i? genialt i så fall!
FS
hæ? har jeg rett ved at du har gjemt masse rør under steinene som et "grotte system" de kan gjemme seg i? genialt i så fall!


Ja stemmer det, blir gøy å se når fiskene begynner å grave ut rør systemet. Gleder meg altså så mye nå at jeg holder på å gå på veggene!
MalawiThomas
Dette ble veldig bra Alexander! Gleder meg til Tirsdag da jeg kommer nedover.


Ja det gjør jeg også! Holder kaffien klar! Og takk så mye for hjelpen med bordet! Bordet ha vi også laget selv vist det er noen som legger merke til det? Litt dårlig bilde men..
Viktig tips til alle som vil gjøre det samme: Pass på å bruke plast som ikke er giftig, jeg bruker bare plast som kan brukes i drikke-vann sammenheng. Et lite "kjærring råd" er å smake på plasten, smaker den ingenting så er den mest sannsynlig grei å bruke
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap