Kvar får enn tak i 3d bakgrunn billig?

Inaktiv bruker
kvar får enn tak i 3d bakgrunn billig?
altså er 2-3000 kr uaktuelt for meg...

har funnet desse en del plasser på utenlandske nett sider, noen som har noen erfaringer med dette?

akvariet eg treng bakrunn til er 390 liter. og det er ca 60 cm høgt (må skaffe meg noe å ta mål med)
www.tropefisk.no har fått inn noen bakgrunner som ikke er så vannvittig dyre.
fine de fra tropefisk men jeg skulle likt å vite hvor mye de bygger ut... noen som har sett de irl ?
Hva med de nye flate bakgrunnsplatene fra BACK TO NATURE "Slimline"? Bygger nesten ikke ut noe, og det har jeg ventet på!

Fås kjøpt i seksjoner, så man kjøper så mange man trenger ifht lengden på akvariet. Finnes i flere høyder, og koster noen hundrelapper pr seksjon. Ikke så verst totalpris, altså.

Webzoo har fått dem inn, og jeg har kjøpt to plater av typen "rød gneis" som jeg skal prøve i en 70 cm lang 85 liter Til det karet kommer bakgrunnen på ca 580 kr.

Slik ser den ut:
[External Image]
Inaktiv bruker
Stina Engerud
fine de fra tropefisk men jeg skulle likt å vite hvor mye de bygger ut... noen som har sett de irl ?


Så noen i Strømstad (sverige) som er mer eller mindre identisk som de tropefisk får inn,de bygget ca.10-12mm.
Skal hente noen til helgen så skal jeg få tatt bilder.
Det er også samme typen som Mona nevner her,"seksjoner"

/jan
En får gjerne det en betaler for Regner med at karet ditt er ca 150 langt, og da må en beregne en del grunker for en bakgrunn

F.eks Paenga flatrock bygger bare 4 cm, men koster litt, men er fremdeles rimelig i forhold til f.eks BNT Amazon.
Billigste alternativet er trolig Juwel Rock. Disse leveres i plater, og må derfor skjøtes for hver halvmeter. Syntes ikke det var lett å få en usynlig skjøt, men det får så være... Bakgrunnen stjeler temmelig lite av volumet i karet.
Har selv denne bakgrunnen, og velger den ikke på nytt.

Skal jeg først spandere bakgrunn på akvariene mine, satser jeg på noe som ser naturtro og pent ut. Gidder ikke å sitte å irritere meg mer i etterkant
Stina Engerud
fine de fra tropefisk men jeg skulle likt å vite hvor mye de bygger ut... noen som har sett de irl ?


fikk svar fra tropefisk, de med "trerot" på bygger ut ca 4 cm... helt genialt i små kar egentlig
Inaktiv bruker
Svinge nedom tropefisk så snart de er i hus og ta en titt jeg da
Og drikke opp kaffen til Tor

/jan
psst... ikke stikk av med de jeg har blinket ut da
Inaktiv bruker
Noen som har erfaringer med spotpris.no?

http://www.spotpris.no/index.php?cPath=82_142_143&osCsid=12fa8d7d89647d71724dc0db6c76b97b

dei har i alle fall noen av dei beste prisene
JanR
Svinge nedom tropefisk så snart de er i hus og ta en titt jeg da :) Og drikke opp kaffen til Tor ;) /jan


Hos oss er alle velkommen på kaffe!
Bristol
[QUOTE=JanR]Svinge nedom tropefisk så snart de er i hus og ta en titt jeg da :) Og drikke opp kaffen til Tor ;) /jan


Hos oss er alle velkommen på kaffe!

Og mannen lager god kaffe også..........
Petter´n
[QUOTE=Bristol][QUOTE=JanR]Svinge nedom tropefisk så snart de er i hus og ta en titt jeg da :) Og drikke opp kaffen til Tor ;) /jan


Hos oss er alle velkommen på kaffe!

Og mannen lager god kaffe også..........

sterk og god ?
Inaktiv bruker
Stina Engerud
[QUOTE=Petter´n][QUOTE=Bristol][QUOTE=JanR]Svinge nedom tropefisk så snart de er i hus og ta en titt jeg da :) Og drikke opp kaffen til Tor ;) /jan


Hos oss er alle velkommen på kaffe!

Og mannen lager god kaffe også..........

sterk og god ?



har dette noe med kaffi og gjere da?
lag dere en kaffi tråd!
er lei av å få mailer med svar og så inneholder dei bare kaffi snakk..
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap