Plante fra plastikkpose?

Hei

Det skal visst gå an å lage en plastikk plante til akvarium fra en (farget) plastikkpose? Lurer på om noen har erfaringer med dette? vil fisken tåle stoffene i plastikkposen?

takk!
smallville
Vil fisken tåle stoffene i plastikkposen?


Det vil høyst sannsynlig gå greit.

Håper vi får se bilder av planten
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=smallville]Vil fisken tåle stoffene i plastikkposen?


Det vil høyst sannsynlig gå greit.

Håper vi får se bilder av planten
Blir faktisk litt overrasket over det svaret fra deg,Håvard,da jeg trodde du var en som etterstrebet det naturlige i ett akvarium.
smallville
Hei Det skal visst gå an å lage en plastikk plante til akvarium fra en (farget) plastikkpose? Lurer på om noen har erfaringer med dette? vil fisken tåle stoffene i plastikkposen? takk!


Hvis du mener bæreposer, så inneholder disse giftstoffer. Statens råd om ernæring har gått ut med at man ikke bør oppbevare mat i slike poser. De er kun egnet til å frakte varer, men over tid, vil giftstoffer fra plasten trenge inn i maten.
USj.... høres ikke helt bra ut i mine ører, men så hater jo jeg alt av plastblomster uansett om det er til hus, eller akvariebruk. Vil ikke disse "blomstene" bli fulle av alger veldig raskt også da? Men, håper jo at vi får se bilder av disse da. Hadde vært artig. :o)
plastposer
hmm ikke bruk plastposer, de er nemmli ikke fargeekte,.. dvs fargen løses opp i vannet,..
kjøp heller plast planter på nille evt andre steder,din lokale dyrebutikk feks

det er mye bedre og sikrere
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap